امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

2 1 300x179 - ستاد تنظیم بازار نظارت دقیق بر قیمت‌ها داشته باشد+عکسبندرترکمن– تورکمن‌نیوز: فرماندار شهرستان ترکمن از نظارت و بازرسی دقیق ستاد تنظیم بازار  به خصوص بر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ الیاس هیوه چی در جلسه تنظیم بازار شهرستان ترکمن با اشاره به اهمیت بازرسی دقیق بر قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی قیمت‌ها بالا رفتن نرخ در بازار مشهود است اما با نظارت دقیق ستاد تنظیم بازار با افزایش نامعقول قیمت اقلام در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: نظارت در امر توزیع اقلام و نظارت دقیق بر قیمت‌ها باعث جلوگیری از فعالیت سودجویان می شود.
هیوه چی گفت: گوشت قرمز و گوشت سفید از مایحتاج ضروری مردم بوده و افزایش قیمت چنین اقلامی باید متناسب با چرخه تولید و نظارت دقیق باشد.
فرماندار افزود: لاستیک هم در امر حمل و نقل خیلی مهم است و با توجه به نظمی که در توزیع آن وجود دارد مشکل خاصی در شهرستان نیست.
وی با اشاره به نامناسب بودن محل فروش دام (مال بازار) شهرستان ترکمن تاکید کرد: جلسه ای با حضور مسئول میدان دام و دستگاه های ذیربط برگزار و ضمن بررسی کمبودها و خطرات محل کنونی، راهکاری جهت ایمن سازی محیط فعلی و رفع مشکلات کنونی و تامین ایمنی اتخاذ شود و موضوع انتقال میدان دام به مکان امن که در مسیر جاده اصلی نباشد بررسی شود چرا که شهر در حال توسعه است.

1 1 300x179 - ستاد تنظیم بازار نظارت دقیق بر قیمت‌ها داشته باشد+عکس

هیوه چی با تاکید بر اولویت دولت در توزیع کالاهای اساسی استراتژیک، افزود: با این حال نباید از افزایش سایر کالاها غافل شویم بلکه بایستی بررسی کنیم آیا افزایش قیمت منطقی است یا خیر.
نماینده عالی دولت در شهرستان ترکمن با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن جنگ اقتصادی را در کشور ایجاد کرده است گفت: بایستی با هوشیاری عمل کنیم و سعی در کنترل و نظارت داشته باشیم و در این راستا بازرسین ستاد بصورت میدانی در شهر و روستاها بطور محسوس به بازرسی بپردازند تا مردم ببینند که بی تفاوتی وجود ندارد و به ستاد تنظیم بازار اعتماد کنند و احساس آرامش کنند.

فرماندار ابراز امیدواری کرد با پیش بینی مسائل، آسیب شناسی دقیق افزایش قیمت اقلام به ویژه در ایام پایانی سال و شب عید و همچنین با نظارت و همکاری ستاد تنظیم بازار و همکاری مردم بتوان مسائل بازار را پیش بینی و مشکلات آن را مرتفع نمود.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز