امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

هشتم مسابقات اسبدوانی 300x300 - روز اول هفته هشتم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس برگزار شد+عکسترکمن نیوز: روز اول از هفته هشتم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس (جام شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت 64 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در روز اول هفته هشتم رقابت‌های کورس اسبدوانی فصل زمستانه گنبدکاووس روز پنجشنبه  (25 دی ماه)، 64 راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد 9  رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شدند و 55 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰و 1450 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های +4 ساله ،maiden، ترکمن، به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالحلیم قبادی با اسب تورقوش زودتر از خط پایان گذشت و نیما اونق با اسب آرشام یوسف و آرمین آق آتابای با اسب سزار مهر به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های +۴ ساله نژاد دوخون maiden به مسافت 1200 متر با هم رقابت کردند که محمد امین توماج با اسب یلداناز و بنیامین جرجانی با اسب دابای بوی و نورمحمد بهادر نفر سوم با اسب شاهان بندر سوم شد.

رقابت دور سوم میان اسب‌های +4 ساله نژاد تروبرد کلاس2 به مسافت 1200 متر برگزار شد که کمال دلیجه عطا با اسب ریگان ، نادر صالح پور با اسب هج تایم و عبدالحلیم قبادی با اسب مستردن به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

هشتم اسبدوانی 300x188 - روز اول هفته هشتم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس برگزار شد+عکس

در دور چهارم اسب‌های  ۳ ساله نژاد دوخون ـ maiden به مسافت ۱۰۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که امین محمدی با اسب ارورا ، آرمین آق آتابای با اسب ولن هج و علیرضا شادمهر با اسب بریتانیا2 مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های ۳ساله نژاد دوخون maiden  به مسافت 1000 متر وارد دپار شدند که کمال دلیجه عطا با اسب هلدی گزل زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و قهرمان شد، طاهر گوگ نژاد با اسب سانا دوم و آرمین آق آتابای با اسب سیمبا نیز سوم شدند.

مسابقات اسب دوانی پاییزه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های +4 ساله نژاد دوخون کلاس 4 به مسافت 1450 متر برگزار شد که نیما اونق با اسب جان دی وان اول شد، آرمین آق آتابای با اسب بن باراد وعبدالحلیم قبادی با اسب تکنو به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

دألیجه آتا ترکمن نیوز 300x188 - روز اول هفته هشتم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس برگزار شد+عکسچابکسوار برتر:

کمال دلیجه عطا با دو قهرمانی امروز به عنوان چابکسوار برتر معرفی شد.

 

لیست اسب هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول:تاج محل گز-پری چهر مختومقلی

دور دوم:سوگلی- جونیور

دور سوم:جانامون-کارمن

دور چهارم:آنتوریوم

دور پنجم:

دورم ششم:آذاراکس-آل بندر

به گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و 260  میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

روز اول هفته هشتم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز و زمستان ۹۹ کشور بدون حضور تماشاگر و بصورت پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز