امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

نیوز اسبدوانی 300x188 - روز اول هفته دهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس برگزار شد+عکسترکمن نیوز: روز اول از هفته دهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس (جام شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت 61 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در روز اول هفته دهم رقابت‌های کورس اسبدوانی فصل زمستانه گنبدکاووس روز پنجشنبه (9بهمن ماه)، 61 راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد یک رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شدند و 60 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 7 دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰و ۱۴۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های 3 ساله ،maiden، ترکمن، به مسافت ۱۰۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نادر صالح پور با اسب ناز قوش گز زودتر از خط پایان گذشت و یعقوب انفاس با اسب گل آی حبیب ایشان و محمد امین توماج با اسب گونای امید به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

گنبدکاووس ترکمن نیوز 300x188 - روز اول هفته دهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس برگزار شد+عکسدر دور دوم مسابقات اسب‌های ۳ ساله نژاد دوخون maiden به مسافت ۱۰۰۰ متر با هم رقابت کردند که کمال صالح پور با اسب گلد اسپید ومهرداد خوجملی با اسب جان مورفی گارد و محمد امین توماج نفر سوم با اسب هج هج سوم شد.

رقابت دور سوم میان اسب‌های ۳ ساله نژاد تروبرد maiden به مسافت 1000 متر برگزار شد که کمال دلیجه عطا با اسب کینگ ولد ، امین محمدی با اسب فوکوس و محمد امین توماج با اسب لجندری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های 3 ساله نژاد دوخون ـ maiden به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که یونس اورکلی با اسب حمله ، کمال دلیجه عطا با اسب لندن و محمد امین ایری با اسب ماکومبا مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های +۴ ساله نژاد تروبرد کلاس ۳ به مسافت 1200 متر وارد دپار شدند که امین محمدی با اسب شایلیک زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و قهرمان شد، کمال دلیجه عطا با اسب بست می سلکشن دوم و ستار مهرانی با اسب اونیکس نیز سوم شدند.

مسابقات اسب دوانی زمستانه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های ۳ ساله نژاد دوخون maiden به مسافت 1200 متر برگزار شد که سراج الدین اندروا با اسب سودیف اول شد، بنیامین جرجانی با اسب کالکشن و آق اویلی بشگرد با اسب عدنان خان به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

دور هفتم مسابقات نیز اسب‌های +۴ ساله نژاد دوخون maiden به مسافت 1450 متر وارد دپار شدند که نادر صالح پور با اسب سراب سو زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و قهرمان شد، بنیامین جرجانی با اسب کوهزاد دوم و عبدالحلیم قبادی با اسب پراگ نیز سوم شدند.

صالح پور چابکسوار برتر هفته 300x188 - روز اول هفته دهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس برگزار شد+عکسچابکسوار برتر:

نادر صالح پور با دو قهرمانی امروز به عنوان چابکسوار برتر معرفی شد.

لیست اسب هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول:

دور دوم:

دور سوم:

دور چهارم:

دور پنجم:

دور ششم:فست

دور هفتم:

به گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و 347 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های 7 گانه تعلق گرفت.

روز اول هفته دهم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز و زمستان ۹۹ کشور بدون حضور تماشاگر و بصورت پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز