امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    94568

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:12 | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گنبد ترکمن نیوز 1 300x211 - روز اول هفته بیستم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس برگزار شد+عکسترکمن نیوز: روز اول هفته بیستم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس (جام شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت 67 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  روز اول هفته بیستم رقابت‌های کورس بهاره گنبدکاووس روز جمعه (24 اردیبهشت ماه)، 67 راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد 6 رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شد و 61 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۷ دور  ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های +3 ساله ، ترکمن، maiden به مسافت ۱۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که  یاسر جرجانی با اسب گل تاتار علیا  زودتر از خط پایان گذشت و رامین آق آتابای  با اسب پری چهر مختومقلی و یعقوب انفاس با اسب دانیار عظیمی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

گنبد ترکمن نیوز 2 300x211 - روز اول هفته بیستم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس برگزار شد+عکسدر دور دوم مسابقات اسب‌های +3 ساله، دوخون ، Maiden به مسافت ۱۰۰۰ متر با هم رقابت کردند که سراج الدین اندروا با اسب سوکراتیس و نادر صالح پور با اسب سیمبا و کمال دلیجه عطا با اسب قیر آت سوم شد.

رقابت دور سوم میان اسب‌های +۳ ساله، نژاد دوخون maiden به مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد که یونس اورکلی با اسب پرسپولیس ، بهرام بینایی  با اسب آروین  و سراج الدین اندروا با اسب اونانا به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های +۳ ساله، تروبرد– کلاس ۵ به مسافت ۱۰۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب پرنسس هج ، امین محمدی با اسب لالا هج و آرمین آق آتابای با اسب سانچی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های +۳ ساله، دوخون، هندیکاپ کلاس5 به مسافت ۱۰۰۰ متر وارد دپار شدند که ستار مهرانی با اسب بولت پایلت زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و قهرمان شد، آرمین آق آتابای با اسب کلمبیا دوم و نیما اونق با اسب شاهان بندر نیز سوم شدند.

مسابقات اسب دوانی زمستانه گنبدکاووس در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های +۳ ساله، تروبرد maiden به مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد که سراج الدین اندروا با اسب سار سارا اول شد، عبدالحلیم قبادی با اسب بل فوکوس و آرمین آق آتابای با اسب گاد اسپید به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور هفتم اسب‌های ۳+ ساله، دوخون کلاس ۶ به مسافت ۱۰۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آرمین آق آتابای با اسب ماه سروین زودتر از خط پایان گذشت و یونس انفاس با اسب فسترکو و کمال دلیجه عطا با اسب دل وین به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

الدین اندروا قهرمان کورس چهارم 1 300x188 - روز اول هفته بیستم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس برگزار شد+عکسچابکسوار برتر:

سراج الدین اندروا با دو قهرمانی و یک مقام سوم به عنوان چابکسوار برتر معرفی شد.

 

لیست اسب هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول؛
دور دوم؛تورال- خان جوی
دور سوم؛شرگار لایت-تریپ
دور چهارم؛
دور پنجم؛گینس-هایدرنجیا
دور ششم؛
دور هفتم؛

بر اساس گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و 205 میلیون و 750 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۷ گانه تعلق گرفت.

روز اول هفته بیستم مسابقات اسبدوانی فصل بهار ۱۴۰۰ کشور بدون حضور تماشاگر و بصورت پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز