امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

هفته شانزدهم 1 300x202 - رقابت 74 اسب در آغاز هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس+عکسترکمن نیوز: هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت 79 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان استارت خورد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ روز اول هفته شانزدهم رقابت‌های کورس زمستان گنبدکاووس روز پنجشنبه (5 اسفندماه)، 79 راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد 5 رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شد و 74 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 7 دور  1000 و 1200  متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های +3 ساله ، ترکمن، کلاس 5 به مسافت 1200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که «عبدالحلیم قبادی» با اسب «صحرا گل» زودتر از خط پایان گذشت و سراج الدین اندروا  با اسب چیتاگز و  آرمین آق آتابای با اسب  صولت خان سام  جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های 3 ساله، دوخون ، کلاس maiden به مسافت 1000 متر با هم رقابت کردند که «یونس اورکلی» با اسب «لالیسا» قهرمان کورس شد و نیما اونق با اسب ایلناز کیا جایگاه دومی را به دست آورد و، بنیامین جرجانی با اسب ایران مقام سوم را از آن خود کرد.

هفته شانزدهم 2 300x202 - رقابت 74 اسب در آغاز هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس+عکس

رقابت دور سوم میان اسب‌های 3 ساله، نژاد تروبرد maiden به مسافت 1000 متر برگزار شد که «نورمحمد بهادر» با «آشیل»، چابکسوار کمال صالح پور با اسب جرجین و رامین قهرمانی با اسب سانتامونیکا به ترتیب سکوهای اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های +4 ساله، دوخون –maiden به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که «یاسین زارعی کسلخه» با اسب «پارساخان» مقام اول را کسب کرد، یونس اورکلی توانست با اسب آلتین سای به جایگاه دومی دست یابد و سراج الدین اندروا با اسب گل زیبای امید به جایگاه سومی اکتفا کرد.

دور پنجم با رقابت اسب‌های 3 ساله، دوخون maiden به مسافت 1000 متر برگزار شد که کمال دألیجه آتا  با اسب کامیلا  اول شد، علی محمد غراوی  و چابکسوار آرمین آق آتابای با اسبهای ریو آلپا و ریبل خوان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور ششم با رقابت اسب‌های +3 ساله، دوخون کلاس 6 به مسافت 1000 متر برگزار شد که «سراج الدین اندروا» با اسب «وستینگ رز» به مقام اول دست یافت، چابکسواران محمد امین توماج و کمال صالح پور با اسبهای میشل مک لارن و ریولیزا به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.

دور هفتم نیز با رقابت اسب‌های +3 ساله، تروبرد کلاس 2 به مسافت 1200 متر برگزار شد که «بنیامین جرجانی» با اسب «بست می سلکشن» اول شد، کمال دألیجه آتا با اسب توی استوری دوم شد و آرمین آق آتابای با اسب بن آمور در جایگاه سومی قرار گرفت.

 

چابکسوار برتر:

کمال دلیجه عطا با یک قهرمانی، یک نائب قهرمانی به عنوان چابکسواران برتر امروز معرفی شدند.

لیست اسب‌هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول؛ ساواش منصوب
دور دوم؛ ورشو
دور سوم؛ رامو
دور چهارم؛—
دور پنجم؛—
دور ششم؛ ولنجوی -آی سونا
دورهفتم؛ —

بر اساس گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: در پایان رقابت های امروز مبلغ 3 میلیارد و 174 میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های 7گانه تعلق گرفت.

فردا جمعه ششم اسفندماه 1400 روز دوم از هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه در مجموعه بزرگ سوارکاری شمال کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز