امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Teyyar 20 Sh 1 300x272 - دولت روحانی دولتی فراجناحی است/ به مردم قول دادم از دولت حمایت کنماخبار گنبدکاووس-تورکمن​نيوز- نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت روحانی دولتی فراجناحی است، گفت: به مردم قول دادم از دولت حمایت کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، قره‌جه طیار صبح امروز در جمع نخبگان و فرهیختگان گنبدکاووس که با هدف بررسی نظرات و پیشنهادات این عزیزان در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برگزار شده بود، با اشاره به اینکه نمایندگی مردم در خانه ملت یک افتخار بزرگ و بی‌مقال برای بنده و همه نمایندگان است، اظهار کرد: بنده با تمام قوا در تلاش هستم تا به وعده‌های خود به مردم و همچنین مطالبات به حق مردم عزیز شهرستان گنبدکاووس جامه عمل بپوشانم.

وی با بیان اینکه امروز همدلی میان مسوولان دولتی و مجلس شورای اسلامی که از جلسه رای اعتماد به وزرا فصل نوینی را به خود گرفته است، اضافه کرد: این همدلی و همراهی می‌تواند کشور را به سمت رشد و توسعه‌ای پایدار و متوازن هدایت کند و از صرف انرژی در حوزه مباحثی که نفعی برای کشور و مردم ندارد جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به مردم گنبدکاووس قول داده بودم در صورت رای آوردن، حامی دولت فراجناحی آقای روحانی باشم، افزود: بر اساس همین قول و با توجه به عملکرد دولت یازدهم در این دوره نیز در کلیت حامی دولت محترم خواهیم بود اما این به معنای غفلت و چشم پوشی از خطاها و قصور نیست و در صورت مشاهده هرگونه کم‌کاری و یا بروز اشتباهی آن را به مسوولان دولت گوش‌زد خواهیم کرد.

طیار با بیان اینکه بنده در جلسات رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت برای سخنرانی درباره صلاحیت و یا عدم شایستگی 12 وزیر ثبت نام کرده بودم، خاطرنشان کرد: از این تعداد برای 10 وزیر به عنوان موافق و دو وزیر نیز به عنوان مخالف ثبت نام کردم که خب با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته تنها یک نوبت سخنرانی به بنده رسید که با لطف همکاران و تقسیم وقت با یکی از نمایندگان محترم در دفاع از دو وزیر ورزش و جوانان و راه و شهرسازی سخنرانی کردم.

وی لازمه حضور در مجلس شورای اسلامی را رایزنی با وزرا و مسوولان برای جلب نظر آنها به سمت شهرستان و حوزه انتخابیه خود دانست و ادامه داد: عمده هدف بنده از سخنرانی به عنوان موافق وزرای ورزش و جوانان و راه و شهرسازی گرفتن امتیاز برای شهرستان و البته حمایت از اقدامات مثبت این دو وزیر در دوره قبل بود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور، تصریح کرد: طبق این برنامه توسعه راههای ریلی کشور در اولویت اقدامات وزارت راه و شهرسازی است که درخواست اصلی ما نیز از وزیر مربوطه توسعه حمل و نقل ریلی و ارتقای درجه راه‌های گنبدکاووس است.

طیار از شناخت دقیق عباس آخوندی نسبت به شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: وزیر محترم راه و شهرسازی به علت حضور در این شهرستان در سالهای نخستین پس از انقلاب اسلامی شناخت دقیق و بسیار خوبی از منطقه و ظرفیت‌های بالای آن در حوزه‌های مختلف دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان گنبدکاووس از جمله معدود شهرستان‌هایی است که در رشتهه‌ای مختلف و در طی سالهای متمادی و به صورت مداوم در سطح تیم ملی بازیکنان بسیاری را معرفی کرده است، تاکید کرد: امروز متاسفانه نگاه‌ها در سطح ملی و استانی به ورزش گنبدکاووس آن‌گونه که باید باشد نیست و خواسته ما توجه جدی به مشکلات ورزش شهرستان گنبدکاووس است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با مالکان و سوارکاران مسابقات سوارکاری گنبدکاووس، اضافه کرد: به شدت پیگیر حل مشکلات مردم و ورزشکاران در این حوزه هستیم و امیدوارم بتوانیم با ماندگار کردن مسابقات و مدیریت آن در درون شهرستان گام‌های بلندی را در این حوزه برداریم.

گفتنی است در پایان این جلسه قره‌جه طیار ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست بر برگزاری مداوم چنین جلساتی تاکید کرد و قول داد هر دوماه یک بار زمانی را برای برگزاری نشست با نخبگان و فعالان عرصه‌های مختلف اختصاص دهد.

 

گروه خبر تورکمن​نيوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: golestan.farsnews.com

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز