امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

جهرمی فناوری 300x200 - دروازه‌های ایران به روی فناوری قفل زدنی نیستتورکمن نیوز:  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نمی توانیم در مقابل ورود فناوری های جدید مقاومت کنیم گفت: سرعت ورود فناوری های جدید آن قدر زیاد است که تنها باید شیوه و ابزارهای استفاده از آن را برای مردم مهیا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری تربت حیدریه افزود: تحولات آینده جهان به سمت اقتصاد دیجیتالی می رود و فضای مجازی محور این تحولات خواهد بود و در این حوزه وظیفه ما بررسی فرصت ها و تهدیدهای پیش روست زیرا معتقدیم این مهمان ناخوانده برای ما هم مشکل آفرین و هم دارای مزایای فراوان است.
وی ادامه داد: اکنون در شرایط جنگ اقتصادی با تروریسم اقتصادی آمریکا و نگاه یکجانبه گرایانه این کشور هستیم و اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که همگان بدانند محور مقاومت تنها جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا نیست این مقاومت مشکلات را برای مردم طبیعی کند لذا مسئولان باید در دستگاههای مختلف برای حل مشکلات تلاش کنند که لازمه آن مجاهدت در حوزه های مختلف اجرایی است.
آذری جهرمی افزود: در ارتباط با این مهم، از آنجا که مردم نیاز به تسریع در ارتباطات دارند و نیازمند ابزار و تجهیزات لازم هستند یکی از برنامه های جدی ما تامین گوشی ارزان و با کیفیت داخلی است.
وی ادامه داد: بر این اساس اکنون گوشی های خوبی در کشور تولید می شود که هر چند قابل رقابت با برخی گوشی های خارجی نیست اما نیازمند حمایت است زیرا به هر حال نیاز اولیه و حیاتی مصرف کننده را برطرف می کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز پس از حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه از مرکز رشد این دانشگاه بازدید و در پنجمین نشست شورای اداری این شهرستان حضور یافت و سپس تربت حیدریه را به سمت گناباد ترک کرد.

 

گردآوری:گروه خبری تورکمن نیوز

منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز