امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    113940

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    18:06 | ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

فرمانداری 300x175 - دبیرخانه یادواره ۱۱ هزار شهید اهل سنت کشور در گنبدکاووس مستقر می‌شودترکمن نیوز:  معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: دبیرخانه دائمی یادواره ۱۱ هزار شهید اهل سنت کشور در گنبدکاووس مستقر شود و از سال آینده برنامه‌های آن با محوریت این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  محمدعلی طالع‌زاری در نشست هماهنگی برگزاری همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید سلیمانی و گرامیداشت ۱۱ هزار شهید اهل سنت کشور در گنبدکاووس اظهارداشت: پیشنهاد راه‌اندازی دبیرخانه این یادواره به محوریت گنبدکاووس در ستاد ایثار و شهادت مطرح و مصوبه آن دریافت می‌شود تا اعتبارات لازم پیرامون برگزاری این مراسم به صورت متمرکز در اختیار دبیرخانه قرار گیرد.

وی افزود: استان گلستان ۵۶۸ شهید اهل سنت از اقوام گوناگون دارد که باید به عنوان یک کارفرهنگی در قالب یادواره شهدای اهل سنت کشور در روایتگری شخصیت و سبک زندگی تعدادی از شهدای شاخص فیلم کوتاه تهیه و منتشر شود.

فرماندار گنبدکاووس هم در این نشست گفت: همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید سلیمانی و گرامیداشت ۱۱ هزار شهید اهل سنت کشور به صورت استانی ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در امام‌زاده یحیی بن زید(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

مهدی دهرویه افزود: برگزاری همایش‌های این چنینی در سطح استان به میزبانی گنبدکاووس به عنوان یک شهرستان تقریبی هر اقدام وحدت شکنانه را از بین می‌برد و مایه تقویت اخوت و برادری است.

وی اظهارداشت: لازم است در زمان باقی‌مانده چهار کمیته تدارکات و پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، هماهنگی شهرستانی و امنیت و راهور تشکیل شود و تمام ادارات در سطح استانی برای برگزاری این همایش همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه شهرستان ۱۷۳ خانواده شهدای اهل سنت دارد، از بنیاد شهید خواست پیگیری لازم را داشته باشد تا هرچه زودتر استقرار دبیرخانه یادواره شهدای اهل سنت کشور به مرکزیت این شهرستان رقم بخورد.

دهرویه افزود: خانواده‌های شهدای اهل سنت و علمای اهل سنت استان از جمله دعوت شدگان به این همایش هستند و از سخنران شاخص کشوری هم استفاده خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز