امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    40882

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:10 | ۰۷ آذر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

photo ۲۰۱۸ ۱۱ ۲۸ ۱۲ ۵۴ ۱۵ 300x198 - دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی در گنبدکاووس افتتاح شد+تصاویرگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی در گنبدکاووس با حضور قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس، رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، فرمانداران و ائمه جمعه شیعه و سنی شرق استان گلستان و علما و روحانیون شاخص شیعه و سنی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  این دانشگاه که بعد از بندرعباس، زاهدان و سنندج چهارمین مرکز تبعی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی در تهران است از بهمن ماه امسال با حضور 60 دانشجو فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حجت الاسلام مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در این جلسه گفت: آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در اولین مشاوره جهت احداث دانشگاه مذاهب اسلامی در استان گلستان؛ توصیه کردند که این دانشگاه در گنبد احداث شود.

از پیگیری ها و مکاتبات آقای طیار نماینده محترم مجلس شهرستان با دانشگاه و وزیر علوم و زحمات دکتر صابری معاون آموزشی دانشگاه برای صدور مجوز دانشگاه گنبد تشکر می کنم.

قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: استان گلستان تجلی گاه وحدت و گنبدکاووس پایتخت وحدت اسلامی است که با تلاش های آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه شکل گرفته است.

از همه کسانی که برای افتتاح دانشگاه مذاهب اسلامی زحمت کشیدند به ویژه حجت الاسلام مختاری رئیس دانشگاه و دکتر صابری معاون آموزشی دانشگاه و نماینده سابق آزادشهر سپاسگزاری می کنم.

حجت الاسلام ترابی امام جمعه اهل تشیع نیز در این جلسه گفت: امروز روزی تاریخی برای گنبد است چون یکی از فاکتورهای تقویت وحدت و برادری و عدالت اجتماعی و آموزشی محقق شده است که از همه دست اندرکاران به ویژه آقای طیار نماینده و فرماندار محترم گنبدکاووس تشکر می کنم.

حاج آخوند نوری زاد امام جمعه اهل تسنن در این جلسه گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی یکی از نیازهای منطقه بود که با تلاش های نماینده معزز ولی فقیه و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی تحقق یافت؛ که جای تقدیر و تشکر است.

خبرنگار:یاشار نیازی

 

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز