امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    20134

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:19 | ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

2 300x188 - دادگستری گلستان رتبه سوم کشور در رسیدگی به پرونده ها را کسب کرداخبارحقوقی و قضایی-ترکمن نیوز- رییس کل دادگستری استان گلستان سرعت رسیدگی و نتیجه بخشی به پرونده ها را یکی از دغدغه های قوه قضاییه ذکر کرد و گفت: استان گلستان که در سال 95 رتبه سی ام در بین 31 استان را کسب کرده بود، در سال 96 با جهش چشمگیر 27 پله ای به رتبه سوم کشور رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، هادی هاشمیان روز چهارشنبه در آیین معارفه و تکریم ریاست دادگستری شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: کسب این رتبه و موفقیت مرهون تلاش های مسئولان و قضات پرتلاش استان است.

رئیس کل دادگستری گلستان یادآور شد: قوه قضاییه با ورود بیش از 15 میلیون و 300 هزار پرونده در سال در سطح کشور و ورود تشکیل حدود 400 هزار پرونده در استان گلستان فعالیت بالایی در تعامل با مردم دارد که این روند با وجود امکانات کم، با سلامت و دقت قضایی همراه است.

وی عنوان داشت:دستگاه قضا از نظر عملکرد کمی، کیفی و صداقت نمونه است و این موضوع از رضایت مندی مردم که در پرونده های مختلف با قوه قضاییه در ارتباط هستند، قابل مشاهده است.

رییس کل دادگستری استان گلستان ابراز کرد: موضوعیت پیشگیری از وقوع جرم محصور به قوه قضاییه نمی باشد و همه دستگاه ها و حتی مردم در این مورد مکلف هستند و ورود 400 هزار پرونده در استان گلستان که مهد وحدت و جایگاه همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب گوناگون می باشد، جای تاسف دارد.

هاشمیان با اشاره به دغدغه های دستگاه قضا، افزود: حمایت از سرمایه گذاری سالم و تولید داخلی که خواست مقام معظم رهبری نیز می باشد از دغدغه های قوه قضاییه است و در همین راستا بازدیدهای متعددی از شهرک های صنعتی استان گلستان و سرمایه گذاران مختلف انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین ناراحتی این افراد عدم همکاری و بهره سنگین بانک ها است، درحالی که بانک مرکزی در بخشنامه های خود صراحتا میزان سود را اعلام کرده ولی بانک های عامل نسبت به این مورد توجهی نداشته و با دریافت سودهای مرکب موجی از نارضایتی به راه انداخته اند.

در این مراسم هادی خسروی که پیش از این معاون دادگستری شهرستان مینودشت بود، به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان آزادشهر معرفی و از زحمات رمضان بازاری رئیس پیشین دادگستری آزادشهر تقدیر شد.

لینک عضویت در کانال تلگرامی

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز