امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    11962

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:43 | ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

torabi 26b 300x200 - حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، وظیفه مسئولان را سنگینتر کردگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  امام جمعه گنبدکاووس گفت: حضور تماشایی و خیره کننده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، وظیفه مسئولان در تکریم و خدمت به مردم را چند برابر و سنگینتر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،   حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی درخطبه های این هفته نماز جمعه مردم گنبدکاووس افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به فرموده رهبری نشان داد که انقلاب اسلامی زنده است و به حرکت با عزت و اقتدار خود ادامه می دهد.
وی با اشاره به سخنان حاتمی کیا کارگردان سینمای ایران در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، خاطرنشان کرد: سخنان این هنرمند انقلابی، دفاع از انقلاب و خانواده شهدا بود.
امام جمعه گنبدکاووس افزود: سخنان حاتمی کیا، هنر انقلاب اسلامی و خط شکنی جدید بود که افتخاری برای این هنرمند سینما و مردم انقلابی ایران است.
وی افزود: دفاع از انقلاب اسلامی و خانواده معظم شاهد با زبان هنر خجالت ندارد و همه باید در دفاع از ارزشهای نظام اسلامی، انقلابی باشیم.
حجت الاسلام ترابی به پیام رهبری انقلاب به کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و گفت: رهبری در این پیام، زندگی برادرانه شیعه و سنی را مظهر وحدت اسلامی و قوم سیستانی و بلوچ را از اقوام کم نظیر جامعه ایران دانستند.
حجت الاسلام ترابی به سقوط هواپیمای پیشرفته اف 16 رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت نیز اشاره کرد و افزود: زدن این هواپیما نشان داد که اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار دارد.
وی همچنین از سربازان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری تعدادی جاسوس که به بهانه مطالعات محیط زیست اقدام به جاسوسی می کردند، قدردانی کرد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز