امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

آزمون2 مصاحبه ترکمن نیوز 300x300 - حریف قدر تیم شهرداری گنبدکاووس در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته شهرداری ورامین است+مصاحبهترکمن نیوز:  رئیس هیئت والیبال گنبدکاووس گفت: حریف قدر تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته، تیم شهرداری ورامین است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ خلیل آزمون در حاشیه دیدار تیم شهرداری گنبدکاووس با شهرداری ارومیه به خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: اولویت من برای تیمد‌اری، جانبازان و معلولین است.

وی افزود: تیم والیبال نشسته گنبدکاووس با وجود استعدادهای خوب و بازیکنان خوب کمبودهای زیادی دارد که با رفع آنها می‌توانیم تیمی در حد بازی‌های جهانی داشته باشیم.

آزمون خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال نشسته کشور به میزبانی گنبدکاووس که خودم از نزدیک آن را دنبال می‌کنم از کیفیت خوبی برخوردار است بطوری که روز گذشته نیز این تیم، پالایش نفت آبادان را 3 بر صفر شکست داد.

وی گفت: الان که دیدار مقابل ارومیه را تماشا کردیم تیم گنبد بهتر بازی کرده و احتمال قوی پیروزی 3 بر صفر را در مسابقات فردا پیش رو داریم.

آزمون تاکید کرد: تیم شهرداری ورامین با داشتن بازیکنان ملی‌پوش تیم قدری است اما با توجه به بردهای گنبد، شاهد کشمکش و دیدار زیبایی خواهیم بود.

رئیس هیئت والیبال گنبدکاووس در آخر ابراز امیدواری کرد که در مسابقات فردا هم تیم شهرداری گنبد پیروز میدان خواهد بود.

به گزارش ترکمن نیوز: در روز سوم و پایانی مسابقات گروه الف که فردا برگزار می‌شود ابتدا ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر می روند و بلافاصله پس از این دیدار شاهد رقابت تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری ارومیه در سالن المپیک گنبدکاووس خواهیم بود.

گزارش از: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز