امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    104266

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    20:20 | ۰۴ آذر ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

نشسته شهرداری گنبدکاووس 300x202 - تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس لیگ برتر را با شکست شروع کردترکمن نیوز: تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در اولین بازی خود در لیگ برتر والیبال نشسته مفلوب تیم مس شهربابک کرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ لیگ برتر والیبال نشسته کشور در سال 1400 که روز پنجشنبه 4 آذر ماه آغاز شد، تیم شهرداری گنبدکاووس در اولین بازی خود در برابر تیم قدرتمند مس شهر بابک کرمان با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در این بازی تیم مس شهر بابک کرمان ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25بر13، 25بر23 و 25 بر16 به نفع خود به پایان رساند و تیم شهرداری گنبدکاووس نیز توانست تنها ست دوم را با نتیجه ی 25بر22 از آن خود کرد.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با رضایت از بازی امروز تیم خود گفت: تیم گنبد با بازیکنان تمام بومی در این رقابت‌ها شرکت کرده و تا قبل از شروع بازی نخست خود فرصت تمرین دوباره نداشت لذا نتیجه امروز برای تیم قابل قبول است.

فرشید عاشوری افزود: با توجه به بازی خوب امروز تیم به طور قطع فردا در مقابل شهرداری ارومیه پیروز میدان خواهیم بود و با افتخار زمین بازی را ترک می‌کنیم.

وی با اشاره به جایگاه چهارمی تیم والیبال نشسته گنبد در لیگ برتر سال گذشته، اظهارداشت: این تیم برای دومین سال متوالی با نام شهرداری گنبد در مسابقات لیگ برتر حضور دارد و با توجه به روحیه خوب بازیکنان و داشتن ورزشکار ملی پوشی از جمله محمد نعمتی امیدواریم امسال جزو سه تیم برتر لیگ قرار بگیریم.

مرحله اول مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته با حضور ۶ تیم “مس شهربابک کرمان، صنعت نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس” از چهار تا ششم آذر در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان در تهران در حال برگزاری است.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور نیز دارد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز