امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

neshastturkmen 1 2 300x200 - تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی را بایستی در سرلوحه کارمان قرار دهیمبندر ترکمن-ترکمن نیوز-  فرماندار شهرستان ترکمن ضمن تبریک سال نو و اشاره به شعار سال گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری شعار سال 1397 ” تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی” را بایستی در سرلوحه کارمان قرار دهیم و در این راستا تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ترکمن های ایران،  در راستای تشکیل گروه معماران ناظر بر توسعه شهری جلسه ای با حضور الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن و مهندسین معماری و عمران جوان شهرستان همراه با کارگاه آموزشی منظر شهری و توسعه اقتصادی با تدریس دکتر قربان محمد پورقاز پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد.
الیاس هیوه چی در این جلسه با تاکید بر هویت و فرهنگ غنی ترکمن اظهار داشت: هدف این است که با تشکیل گروه معماران ناظر، نظارت بر طرح ها و ساخت و سازها در شهر صورت بگیرد تا تلفیقی از میراث و فرهنگ قوم ترکمن را داشته باشیم.

neshastturkmen 1 1 300x200 - تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی را بایستی در سرلوحه کارمان قرار دهیم

فرماندار افزود: در خیابان ها و المان های شهری این میراث لحاظ بایستی شود تا شهرستان ترکمن از این لحاظ از سایر شهرستان ها متمایز و آنچه به عنوان فرهنگ و آداب و رسوم این قومیت است در آن لحاظ و بر جاذبه های گردشگری آن افزوده شود و متعاقبا گردشگران ما آنچه را که به دنبال آن هستند براحتی پیدا کنند ببینند و لذت ببرند.
هیوه چی اظهار داشت: این گروه قرار است طرح ها و ایده های خود را بررسی و به عنوان پیشنهاد ارائه دهند تا در ساخت و سازها مورد استفاده قرار گیرد تا بتوانیم آنچه میراث ملموس و ناملموس را در شهرستان به تصویر بکشیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز