امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    113634

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:16 | ۰۶ شهریور ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

3 300x186 - توجه به نخبگان بومی، رویکرد مهم گلستان در دولت سیزدهمترکمن نیوز:  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: کار شبانه‌روزی، فعالیت هدفمند در راستای کاهش مشکلات، افتتاح طرح‌های نیمه‌تمام و به‌کارگیری نخبگان و جوانان متخصص در پست‌های مهم، از جمله رویکردهای تحولی و مهم استان در دولت عدالت محور سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سیدمحمد دهنوی شامگاه شنبه همزمان با چهارمین روز هفته دولت در مینودشت افزود: یکی از مشکلاتی که دولت سیزدهم با آن دست به گریبان است، وجود هزاران طرح نیمه تمام از جمله هزار و ۲۰۰ طرح در گلستان است که تکمیل آن ها به میلیاردها تومان اعتبار احتیاج دارد.

وی بیان کرد: یکی از این طرح‌های نیمه تمام که بهره‌برداری آن تاثیر فراوانی در بهبود کیفیت زندگی مردم استان خواهد گذاشت، سد نرماب است که با گذشت ۱۱ سال از شروع ساخت هنوز تکمیل نشده و برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: در نتیجه بی تدبیری برخی افراد در دولت های گذشته خلیج گرگان با تهدیدهای زیست محیطی مواجه شده که احیای آن در دستور کار جدی دولت و مدیران گلستان قرار دارد.

دهنوی افزود: یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های گلستان که از ابتدای دولت سیزدهم به آن توجه ویژه شده، ارتقای نیروی انسانی است که تلاش می‌کنیم به جای تفکر حاکم در دولت های گذشته و کاهش سطح نخبگان استان به کارشناسی در دستگاه‌ها، از توان آنان در پست های مهم مدیریتی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم بستر تقویت مدیریت گلستان فراهم است و با وجود فشار گروه‌های سیاسی، تاکنون ۹۵ درصد مدیران دستگاه های اجرای استان از میان نخبگان بومی به خدمت گرفته شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: با اقدامات موثر دولت سیزدهم تنش آبی بسیاری از روستاهای استان از جمله روستاهای مینودشت حل شده و در بقیه مناطق نیز در حال برطرف شدن است.

وی بیان کرد: هر منطقه و شهرستان با مسوولان دلسوز توسعه پیدا می کند و برای رسیدن به این هدف و یکپارچگی مدیریتی هیچ انتصابی نباید بدون اجازه فرمانداران انجام شود.

دهنوی به نتایج سفر استانی دولت اشاره کرد و گفت: دولت به نیمی از تعهدات این سفر عمل کرده و بقیه اعتبارات مصوب شده نیز به مرور در حال تخصیص است.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز