امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Kargah 24F 300x210 - توانمند سازی استعداد های جوانان با برگزاری کارگاه های آموزشی در گلستانگلستان-ترکمن‌نیوز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری کارگاه های آموزشی توانمند سازی استعداد های جوانان در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران، دکتر حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در استارتاپ آموزشی کارآفرینی و کسب و کار در گلستان گفت :توانمند سازی و شکوفایی استعداد های جوانان باید دغدغه اصلی و حقیقی در تمامی مجموعه های مدیریتی و کاری باشد.

وی افزود: مشارکت سازمان جوانان در تربیت نیروهای جوان و مستعد در حوزه های مختلف با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در عصر جدید دغدغه اصلی دولت ها در حوزه توسعه و پیشرفت همه جانبه میزان برخورداری آحاد مختلف جامعه از اساسی ترین نیازهاست که در این میان بحث آموزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

دکتر حسین احمدی بر انعقاد تفاهم نامه های متعدد جمعیت هلال احمر با نهادهای دولتی و وزارتخانه ها در حوزه آموزش جوانان تا کید کرد.

وی گفت: بستر های مناسب در مجموعه جمعیت هلال احمر توانسته شرایط تربیت نیروهای جوان به عنوان سازندگان فردای ایران اسلامی را در حوزه های مختلف فراهم آورد.

گفتنی است کارگاه آموزشی و استارتاپ کارآفرینی و مبانی کسب و کار (بومینو) با محوریت پیشگیری از اعتیاد ویژه اعضای برتر جوانان، به میزبانی معاونت امور جوانان هلال احمر گلستان و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر به مدت ۲روز در حال برگزاری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گردآوری: گروه خبری ترکمن‌نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز