امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    20673

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    16:58 | ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

shoraaaaaa 300x200 - تمکین شورای شهر گرگان به خواسته رانندگان حمل نخالهگرگان-ترکمن نیوز- شورای اسلامی شهر گرگان با مساعدت مجموعه شهرداری به درخواست رانندگان خودروهای حمل نخاله مبنی بر تخلیه نخاله ها در مکانی غیر از محل تعیین شده در محور توسکستان؛ تمکین کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران, به نقل از ایرنا ,نشست 67 شورای شهر گرگان تحت الشعاع حضور حدود 50 نفراز رانندگان نیسان های حمل نخاله شهر بود که خواستار در نظر گرفتن مکانی جدید و نزدیکتر به شهر برای تخلیه نخاله ها بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از سال ١٣٩٥ مصوب شد تا نخاله های شهر در معادن شن و ماسه مخروبه محور توسکستان (خارج از گرگان) منتقل شود اما رانندگان خودروهای سبک مقاومت کرده و تخلیه نخاله در هزارپیچ را ادامه دادند.

موسی الرضا صفری اضافه کرد: با روی کار آمدن استاندار جدید و تصمیم بر ایجاد پارک در محور هزارپیج (منطقه گردشگری در ابتدای ورودی غربی گرگان) انتقال نخاله به این مکان ممنوع و این خودروها به طور موقت به حوالی محور زنگیان هدایت شدند که به سبب مشکلاتی آنجا نیز تعطیل شد و رانندگان هم اینک به محور توسکستان هدایت شده اند.

اما سخنان معاون شهرداری گرگان به مذاق رانندگان حاضر در نشست خوش نیامد و معترض شدند.

هر چند به سخنان رانندگان که مدعی بودند حاضر به حمل نخاله به محورتوسکستان نیستند با اظهارات شهردار گرگان پاسخ داده شد، ولی با اصرار برخی از اعضای شورای شهر و برخلاف مصوبات ،مقرر شد تا محل دپوی گراویل در محدوده کریم آباد بطور موقت برای تخلیه نخاله ها منظور شود.

گفته می شود حدود 300 راننده نیسان در انتقال نخاله های شهر گرگان فعالیت دارند.

همچنین در این نشست یکی از اعضای شورا خواست تا در تنظیم ساعت جلسات مختلف دقت بیشتری منظور شود تا تداخل ایجاد نشود، زیرا اعضا برای حضور حق جلسه دریافت کرده و تداخل نشست ها وجه مطلوبی ندارد.

گرگان مرکز استان گلستان از مناطق گردشگری در شمال کشور است، این شهر افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد.

 

لینک عضویت در کانال

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز