امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    101516

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    22:03 | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

گلستان آب و برق 300x200 - تلاش ما توجه جدی به ضرورت های حوزه آب و برق استترکمن نیوز:  استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه های وزارت نیرو در استان اظهار کرد: تلاش ما توجه جدی به ضرورت های حوزه آب و برق است و در این مسیر با همراهی مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس از ظرفیت های قانونی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  هادی حق شناس امروز یکشنبه ۲۸ شهریور در جلسه جمع بندی پروژه های حوزه وزارت نیرو در استان با حضور معاونین وزیر نیرو و نمایندگان مردم استان در مجلس و مدیران دستگاه های مرتبط حوزه وزارت نیرو در استان تصریح کرد: بسیاری از موضوعات حوزه آب و برق را باید در اخذ ردیف در بودجه سال بعد مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود : انجام اقدامات ضروری در حوزه آب و برق رضایت مندی مردم را به همراه دارد.

استاندار گلستان یادآور شد: پروژه هایی نظیر سد چایلی, سد میرداماد و سد نرماب آینده آبی استان را از بحران دور می کند.

دکتر حق شناس یادآور شد: انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان حتی با استفاده از چند پمپ ضمن پیشگیری از بروز پدیده ریزگرد مانعی برای خشکی بیش از پیش خلیج گرگان و گردش آب در این منطقه می شود.

وی ادامه داد: نیروگاه برق علی آباد کتول در حال حاضر بازده بیش از ۴۰ درصد و تولید قریب به هزار مگاواتی دارد که با حمایت وزارتخانه و اجرای سیکل ترکیبی بازده این نیروگاه را به بالای ۶۰ درصد و تولید بالای ۱۵۰۰ مگاوات می رساند.

استاندار گلستان گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی هزار هکتاری اترک که معادل ۲۳ شهرک صنعتی ضروری است و به رونق تولید در استان کمک ویژه ای می کند.

همچنین در این جلسه با حضور مهندس رخشانی مهر و مهندس جانباز معاونین وزیر نیرو و با توجه به سفر دو روزه آنها به گلستان مصوباتی در حوزه آب و برق استان صورت گرفت که می توانند در زمینه توسعه استان نقش بسزایی داشته باشد .

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز