امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    90856

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:02 | ۰۹ اسفند ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ترکمن نیوز 1 3 1024x640 - تشویق تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با جایزه نقدی گروه صنعتی صباحترکمن نیوز: پیشکسوت والیبال ترکمنصحرا و رئیس سابق هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس از جایزه 500 میلیون ریالی گروه صنعتی صباح در پی کسب پیروزی تیم والیبال شهرداری گنبد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   حاج نور قلی نیازی در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: برادران ابراهیمی (سلطان، محمود و احمد) مدیران گروه صنعتی صباح در پی کسب پیروزی اخیر تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در دیدار مقابل همتای خود ارومیه و همچنین بازی خوب والیبالیستهای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبد جایزه 50 میلیون تومانی را برای تشویق و بازی هرچه بهتر در مسابقات آینده اهدا کرده اند.

وی افزود: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم والیبال شهرداری گنبد به دلیل درخشش در مسابقات لیگ برتر کشور لایق حمایت و تشویق هستند و از آنان برای تلاش مجدانه و جنگندگی خوبشان در بازی‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

براساس گزارش خبرنگار ترکمن نیوز : جایزه نقدی و تشویقی برای تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از طرف مدیریت گروه صنعتی صباح با پیگیری‌های حاج نور قلی نیازی پیشکسوت و دلسوز همیشه در صحنه پایتخت والیبال ایران صورت گرفته است.

از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس همچنین جامعه والیبال ترکمنصحرا از حمایت‌های بی‌شائبه برادران ابراهیمی (مدیریت گروه صنعتی صباح) تقدیر و تشکر می‌کنیم و برای اعضای تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در مسابقات پیش رو آرزوی توفیق و پیروزی داریم.

گزارش از: یاشار نیازی
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس

حاج نور قلی نیازی : از دلسوزان و پیشکسوتان والیبال کشور است که اورا پدر والیبال گنبدکاووس نیز می شناسیم و نیازی مدیر عامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبد نیز بودند همچنین ایشان سالها تجربه در کنار والیبال ترکمنصحرا را در کارنامه خود دارد. نیازی در سالهای 1356 به عنوان رئیس هیئت والیبال گنبدکاووس در کنار بازیکنان و اسطوره های والیبال ایران چون نوری آزمون، دولی بحری، عاشور نافعی، مجید گنبدی، قطوری بود و بازیکنان بزرگی را در دهه 1360 توانستند به جامعه والیبال ایران راهی تیم ملی سازند بازیکنانی چون: نوری همتی، خلیل و طاهر آزمون، حبیب کوزلی، بای محمد دوجی، نوری سرشاد و مجید آزمون که اینان بزرگ مردان تاریخ والیبال صحرا و ایران هستند که همواره چون ستارگان در آسمان باشگاه والیبال گنبدکاووس می درخشند.

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز