امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    87519

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:19 | ۰۵ دی ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

21 1 300x225 - بنیاد علوی از خورده اشتغال پایدار حمایت می‌کندترکمن نیوز: مسئول ملی صنایع دستی و دستبافته های بنیاد علوی گفت: هدف ما حمایت از خورده اشتغال پایدار است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  ایران نژاد در نشست با سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی ، گردشگری وصنایع دستی شهرستان مراوه تپه و مسئول نهاد پیشرفت بنیاد علوی در این شهرستان افزود ، ما در این راستا از استعدادهای صنایع دستی و دستبافته های شهرستان حمایت خواهیم نمود.

وی در خصوص سیاستهای این رسته گفت: سیاستهای رسته صنایع دستی و دستبافته های بنیاد ، با شراکت معنوی ومالی میباشد در قالب قرض الحسنه تسهیلات ۵ ساله صفر درصد و با تنفس ۶الی۱۲ماهه به کارآفرینان پس از تشکیل شبکه ۲۰ نفری کمکهای خوبی به هنرمندان میتوانیم انجام دهیم .

ایران نژاد همچنین در حمایت از طرح اجرای نوغانداری در این شهرستان گفت: برای کشت یکصد هکتار توتستان واگذار شده عرصه توسط کارگروه رفع مواضع تولید وکلنیک عارضه یابی استان به شرکت تعاونی برای اجرای صفر تا صد این طرح ، شرکت مذکور میتواند با مذاکره با شرکتهای دانش بنیان بنیاد مستضعفان توسط نهادآبادانی و پیشرفت شهرستان ارتباط گرفته و از اعتبارات خوبی بهره مند گردد.

در این نشست سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مراوه تپه با اشاره به توانمندی بانوان این شهرستان گفت : بانوان این شهرستان در هر رشته از صنایع دستی دارای استعداد زیادی میباشند .

عطابردی خانی افزود ، بانوان شهرستان مراوه با وجود توانمندی در رشته های مختلف نیاز مبرم به تسهیلات برای تهیه مواد اولیه تولیدات خود دارند که امیدوارم حضور بنیاد علوی در این خصوص مفید بوده باعث توسعه اشتغال و اقتصاد خانواده های این شهرستان گردد.

در ادامه این نشست سرپرست نمایندگی اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی از اختصاص ۱۰۰ هکتار عرصه برای احداث توتستان در این شهرستان از معاونین استاندار و مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و کلنیک عارضه یابی استان و اختصاص اعتبار از سوی مسئول ملی صنایع دستی بنیاد علوی از اعتبارات طرح ملی این بنیاد قدردانی نمود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز