امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    38160

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    12:20 | ۲۷ مهر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

parvaz gorgan 300x200 - برقراری پرواز مستقیم گرگان و اکتائو با هدف توسعه گردشگری و حمل و نقلگلستان-ترکمن نیوز-  مدیر کل فرودگاه های استان گفت : در تلاشیم پرواز مستقیم گرگان -اکتائو باهدف توسعه گردشگری و حمل و نقل برقرار کنیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  رامین آذری در خصوص همراهی استاندار به کشور قزاقستان و برقراری پروازهای مستقیم گرگان و اکتائو گفت : صبح امروز استاندار گلستان در رأس هیاتی از مدیران ، تجّار و فعالان اقتصادی و بازرگانی استان به قزاقستان سفر کرد .

آذری افزود :این سفر در جهت توسعه همکاری های تجاری، صنعتی، معدنی، کشاورزی، فرهنگی و حمل ونقل و با هدف برقراری مناسبات اقتصادی بلند مدت، تقویت و گسترش روابط و همکاری های دوجانبه شکل گرفت .

وی ادامه داد : گسترش روابط و همکاری های دو جانبه در این سفر از طریق کارگروه های مشترک برنامه ریزی و پیگیری خواهد شد که یکی از این زمینه ها توسعه گردشگری و حمل و نقل مسافر می باشد.

آذری گفت :با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی بین دو کشور برقرار نیست و تجّار، فعالان اقتصادی و مسافرین دو کشور از طریق کشورهای همسایه و یا سایر روش های حمل و نقل بین دو کشور تردد می کنند، برقراری پرواز مستقیم بسیار حیاتی و از ضروریات توسعه روابط محسوب می شود.

وی افزود : هماهنگی های لازم برای برقراری خط پروازی بین ایران و قزاقستان از طریق دو فرودگاه گرگان و اکتائو انجام شده و با مساعدت مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری امیدورایم پس از امضاء تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین دو کشور، با برنامه ریزی و مذاکراتی که با یکی از ایرلاین های کشور داشتیم ، بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به برقراری این پرواز اقدام کنیم.

 

گردآورری:گروه خبری ایتنانیوز

https://turkmensnews.com/

منبع:yjc

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز