امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    14019

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    21:57 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

hivechiturkmensnews hamayesh 300x200 - برای رفع معضل اشتغال نیاز به فرهنگسازی و احیای قداست کار می باشدبندر ترکمن-ترکمن نیوز-  فرماندار شهرستان ترکمن با اشاره به تسهیلات اشتغال افزود بایستی دهیاران و بخشداران کمک کنند کسانی که در حوزه ی روستاها طرح اشتغالزایی و کارآفرینی دارند بطور شفاف این طرح ها ارائه شود و از کانال های ذیربط قانونی اقدام شود تا دچار مشکل نشوند و در زمان مقرر تسهیلات موردنیاز را دریافت و طرح خود را عملیاتی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، الیاس هیوه چی در همایش هم اندیشی کارآفرینی در ارتباط با مسائل تولید و اشتغال و کارآفرینی با حضور فرمانداران شهرستانهای ترکمن و گمیشان، که امروز در محل سالن ارشاد شهرستان ترکمن برگزار شد با اشاره به قداست کار گفت امروزه قداست کار فراموش شده و فرزندان ما رفاه طلب بار آمده اند لذا برای رفع معضل اشتغال نیاز به فرهنگسازی و احیای قداست کار می باشد.
فرماندار شهرستان ترکمن ابراز امیدواری کرد همه ظرفیت های شهرستان در راستای تولید و اشتغال هم افزایی داشته باشند تا در ارتقای تولید گامهای اساسی برداریم.
مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این همایش در خصوص نحوه تشکیل پرونده های وام های اشتغال روستایی و فراگیر ، رسته های موردنیاز و امکانات و فرصت های اشتغال تشریح وگفت امیدواریم بتوانیم در راستای هدفهای اشتغالزایی و اینکه این تسهیلات موجب تولید و اشتغال در این شهرستان ها شود اقدامات مناسبی انجام شود.
وی افزود شهرستانهای ترکمن و گمیشان از محل اشتغال روستایی از سهم مناسبی برخوردار شدند و در خصوص اشتغال فراگیر هم مبلغ قابل توجه بالای ۲۳ میلیارد تومان برای هر شهرستان در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۷۰ میلیارد تسهیلات فراگیر را به بانکها معرفی و نزدیک به ۷۵ میلیارد تومان هم تسهیلات اشتغالزایی برای طرح های بخش روستایی معرفی شده و تاکنون ۳۷ میلیارد تومان هم از تسهیلات جذب شده و برای بیش از ۵۰۰ نفر در حال ایجاد اشتغال می باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت در خصوص شهرستانهای ترکمن و گمیشان بطور ویژه در بحث بومگردی، گردشگری، صنایع دستی و فرش ترکمن و شیلات بخصوص طرح میگو از جمله طرح های خوبی هستند که می توانند از تسهیلات برخوردار شوند و ان شاا.. در سال آینده شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستانها خواهیم بود.

در این همایش مشاور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بخشداران تابعه، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای دو شهرستان نیز حضور داشتند.

در حاشیه این همایش فرمانداران شهرستان های ترکمن و گمیشان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی بانوان بازدید کردند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز