امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

قائمی 2 293x300 - بازگشت فرهادقائمی به اردوی آماده سازی تیم والیبال ایران برای المپیک 2021ترکمن نیوز: رئیس فدراسیون والیبال ایران از بازگشت فرهاد قائمی به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران برای مسابقات المپیک 2021 خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ فرهاد قائمی، ملی پوش گنبدی، اوایل سال جاری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در آستانه رقابت‌های جهانی و آماده سازی برای المپیک از تیم ملی والیبال ایران خداحافظی کرد.

با توجه به عدم نتیجه‌گیری تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ و ضعف‌هایی که در دریافت تیم ملی وجود داشت، حالا خبر می‌رسد که فرهاد قائمی قرار است برای کمک به تیم ملی به اردوهای آماده‌سازی دعوت شود.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با اعلام این خبر، اظهار داشت: قائمی در لیست ما برای المپیک وجود داشت. او بازیکن خوب و اثرگذاری است که به دلایل شخصی و البته کمی مصدومیت از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود، اما امروز از وی خواستیم که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بازگردد تا اگر در شرایط آمادگی بود، بتواند در مسابقات المپیک در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

او در ادامه گفت: فرهاد جزو بازیکنان اثرگذار بود و به لحاظ رفتاری نیز انرژی مثبتی به تیم می‌داد و دریافت‌های خوبی هم دارد. به هر حال مسابقات لیگ ملت‌ها باعث شد کادر فنی نقاط ضعف را پیدا کند و سعی خواهیم کرد تا المپیک آن‌ها را برطرف کرده و با یک تیم قدرتمند راهی توکیو شویم.

پیش از این خوش‌خبر هم خبر از اضافه شدن مهدی مرندی که سابقه حضور در تیم ملی والیبال ایران را دارد، به دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان داده بود.

به گفته امیر خوش‌خبر، اردوی منتهی به المپیک تیم ملی والیبال مردان ایران با پایان‌یافتن مسابقاتش در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها و پس از استراحتی چند روزه، با حضور 16 بازیکن از شنبه دوازدهم تیرماه در سالن فدراسیون آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز