امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

طعنه گنبدی شهردار 1 300x201 - ایستگاه چهارم آتش‌نشانی در گنبدکاووس با اعتبار 7 میلیارد ریال راه اندازی می شوداخبار گنبدکاووس– ترکمن نیوز- شهردار گنبدکاووس با اشاره به تخصیص اعتبار 700 میلیون تومانی برای ایجاد ایستگاه چهارم آتش‌نشانی در گنبدکاووس، گفت: این ایستگاه با حمایت ستاد بازآفرینی شهری کشور در سال آتی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پلیگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، منصور طعنه‌گنبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پیرامون وضعیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم‌های آتش‌نشانی گنبدکاووس ظرف چهار دقیقه خود را با امکانات به محل وقوع حادثه می‌رسانند، اظهار کرد: استاندارد جهانی حاضر شدن در صحنه‌ها در دنیا سه دقیقه است که ما به آن نزدیک شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه ایستگاه آتش‌نشانی فعال در شهر گنبدکاووس مشغول به خدمت‌رسانی هستند، افزود: ایستگاه مرکزی در بزرگراه صیاد شیرازی جنب دانشگاه آزاد اسلامی، ایستگاه شرق در خیایان خیام و ایستگاه غرب در محل پارک داریوش مشغول به فعالیت هستند.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ایستگاه چهارم آتش‌نشانی گنبدکاووس در ظلع شمالی شهرستان در خیابان خدایوسفی براساس طرح بازآفرینی شهری در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 640 مترمربع، در دو طبقه و زیربنای 380 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان از سوی ستاد بازآفرینی شهری کشور راه‌اندازی خواهد شد.

طعنه‌گنبدی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی گنبدکاووس در سال‌های اخیر برای اطفای حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه همواره با مشکل روبه‌رو بوده است، ادامه داد: با کمک و حمایت مسوولان شهرستانی بالابر دکل 27 متری را برای تکمیل تجهیزات ناوگان آتش‌نشانی قبل از نوسانات قیمت ارز با قیمت 650 میلیون تومان خریداری کردیم.

طعنه گنبدی شهردار 2 300x201 - ایستگاه چهارم آتش‌نشانی در گنبدکاووس با اعتبار 7 میلیارد ریال راه اندازی می شود

وی با بیان اینکه برای استفاده از این بالابر نیازمند خودروی شاسی آن هستیم، تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز و تاثیر بر بازار ماه‌هاست این شاسی در بازار موجود نیست و ناچارا با ثبت‌نام در سایت ایران خودرو درخواست خرید این شاسی را ارائه کرده‌ایم که امیدواریم بر اساس تعهد این شرکت در دی ماه به ما تحویل شود.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ناوگان آتش‌نشانی گنبدکاووس نیاز به نوسازی دارد، اضافه کرد: گنبدکاووس وسیع‌ترین شهرستان استان گلستان است و به ویژه در فصل برداشت گندم به دلیل پراکندگی جغرافیایی حریق‌ها استهلاک خودروها به بالاترین میزان خود می‌رسد.

طعنه‌گنبدی با اشاره به اینکه کشاورزان از پرداخت مالیات و عوارض هم معاف هستند، تاکید کرد: بنابراین شهرداری از محل ارائه خدمات آتش‌نشانی به کشاورزان در این پهنه جغرافیایی هیچ عوائد مالی نیز کسب نمی‌کند در حالیکه بیشترین آسیب به ناوگان در این ماموریت‌ها صورت می‌گیرد.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://tlgrm.in/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز