امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    23792

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:28 | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

آزمون 300x208 - اولین تجربه سردار آزمون در جام جهانی و امیدهای هواداراناخبارفوتبال-ترکمن نیوز- حضور در جام جهانی روسیه 2018 اولین تجربه سردار آزمون در جام جهانی است با این وجود هواداران مهاجم جوان تیم ملی انتظارات بسیاری از وی دارند تا با درخشش در جام جهانی افتخار آفرینی بکند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران،  انتظارات و امیدهای میلیون ها هوادار سردار جوان بی دلیل نیست.

مهاجم ترکمن تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی عملکرد بسیار خوبی را به همراه تیم ملی ایران داشته و با زدن گل های حساس و سه امتیازی در راه رسیدن به جام جهانی کمک شایانی به تیم کرده است و مهاجم اول ایران شناخته شده است به طوری که در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی جهان سایت های ورزشی بین المللی پوستر ایم ملی فوتبال ایران را با نقش سردار آزمون منتشر می کنند.
در هفته های اخیر نیز علی دایی اسطوره فوتبال ایران نیز با شناخت از این موضوع در رسانه ها گفته است: جام جهانی می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای بازیکنان باشد و من مطمئنم که سردار از روسیه به یک باشگاه بزرگ تر می‌رود.
مهاجم گنبدی تیم ملی در سال های اخیر در باشگاه های روسیه توپ زده است و هواداران فراوانی نیز در کشور میزبان جام جهانی دارد و سردار خوب می داند که چگونه از این امتیازات استفاده کافی را ببرد و از این روی به نظر می رسد زمینه های لازم برای درخشش سردار و برآورده کردن انتظارات بی شمار هواداران مساعدتر باشد.
یکی دیگر از مزیت های سردارآزمون تجربه بازی مقابل باشگاه های بزرگ دنیا و گلزنی در آن بازی هاست و این موضوع آمادگی ذهنی سردار را برای رویارویی با بازیکنان و تیم های بزرگ دنیا در آوردگاه جام جهانی بالا می برد و این می تواند برای سردار و هواداران بسیار امیدوار کننده باشد.
خوشبختانه در حال حاضر مهاجمان تیم ملی همه آماده هستند اما به نظر می رسد کارلوس کیروش دلایل خوبی برای انتخاب آزمون به عنوان نوک حمله ایران داشته باشد و سردار می تواند از این فرصت استثنایی برای نشان دادن هنر گلزنی خود نهایت استفاده را ببرد.
ایران در جام جهانی در گروه سختی قراردارد و رقبای نامداری و بازی های بسیار حساسی را پیش روی داریم با این وجود مردم ترکمن صحرا که چهار سال پیش در حسرت تماشای بازی های سردار در جام جهانی برزیل ماندند و میلیونها هوادار سردار و تیم ملی با آرزوها و انتظارات زیاد بی صبرانه در انتظار شگفتی سازی ایران در جام جهانی هستند.

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز