امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    33182

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    17:20 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

alifar1 28m 300x200 - افزون بر 261 کیلو موادمخدر در گنبدکاووس کشف شدگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون مقدار 261 کیلو و 840 گرم انواع مواد مخدر دراین شهرستان کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  سرهنگ محمود علی فر بعداز ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: از این مقدار، 111 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان گلستان در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی افزود: کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سالجاری تاکنون قریب 151 کیلو گرم است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 146 درصد افزایش داشته است.
سرهنگ علی فر گفت: در ارتباط با مواد مخدر کشف شده در سال جاری و نیز اجرای چندین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و آسیب پذیر شهرستان گنبدکاووس در مجموع 772 نفر خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان اینکه تعداد خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر شده در سالجاری تاکنون، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: 52 کیلو و 265 گرم از مواد مخدر کشف شده و 120 خرده فروش و معتاد دستگیر شده فقط در مرداد ماه امسال بوده است.
وی همچنین از برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از جرم برای یک هزارو 255 نفر از زائران بیت الله الحرام که چندی پیش از گنبد به حج تمتع اعزام شدند، خبر داد و گفت: این کلاس ها در قالب 9 جلسه آموزشی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی برگزار شد.

 

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز

https://turkmensnews.com

منبع:irna

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز