امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گلستان-ترکمن نیوز-   استاندار گلستان با سرمایه گذاران شرکت INTEC آلمان دیدار و ضمن اطلاع از زمینه های فعالیت این شرکت، نسبت به همکاری با این شرکت در خصوص تبدیل زباله به انرژی برق اظهار امیدواری کرد.

ostandar 13az 300x200 - استاندار گلستان با سرمایه گذارن آلمانی برای تولید برق از زباله مذاکره کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،   دکتر سید مناف هاشمی در دیدار با آقایان اندریاس کروگر و هانس دِ تامپل مدیر عامل و مدیر شرکت INTEC آلمان، تصریح کرد: استفاده از زباله در راستای انرژی های پاک و تولید برق بر ای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و باید روی نمونه کارهای شرکت INTEC آلمان بررسی لازم صورت پذیرد.
وی افزود: در زمینه تبدیل زباله به انرژی اخذ مجوز از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و سازمان حفاظت از محیط زیست ضروری است.
لازم به ذکر است شرکت INTEC آلمان فرایند تبدیل زباله به انرژی را برخلاف مدل های پیشین که از طریق سوراندن انجام می دادند، با تبدیل به گاز، اجرایی می کنند که کاملاً با فرایندهای محیط زیستی در تناسب است.
گفتنی است در صورت تفاهم دو طرفه، ظرف مدت دو سال، شرکت INTEC آلمان سیستم تبدیل زباله به انرژی را در استان راه اندازی می کند و بر اساس آن با دریافت 700 تن زباله در روز، 25 تا 30 مگاوات برق در روز ارائه می نماید.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز