امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گلستان-ترکمن نیوز-  اجرای طرح زمستانه پلیس استان گلستان در حوزه ترافیکی و راه های استان صبح امروز دوشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور 180 تیم انتظامی و امدادی و با همکاری دستگاه های همگام و همسو آغاز شد.

tarh 20az 300x169 - اجرای طرح زمستانه پلیس گلستان با حضور 180 تیم انتظامی و امدادی آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  ایرنا،فرمانده انتظامی گلستان در مراسم آغاز طرح گفت که طرح زمستانه با هدف حضور مستمر پلیس و نیروهای دستگاه های موثر در امر امداد و نجات در جاده ها و کنترل مسائل ترافیکی به اجرا گذاشته شده و به مدت سه ماه ادامه دارد.
سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان اظهار کرد که تسهیل در امر تردد در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان و نظارت بر حسن اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
به گفته وی؛ پیشگیری از بروز حوادث و آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه و سوانح رانندگی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
وی با بیان اینکه بیش از هزار نفر در اجرای طرح زمستانه انتظامی استان همکاری دارند، گفت: پلیس راه با 78 تیم، راهور با 36 گروه، راهداری با 40 تیم و هلال احمر با 26 تیم و اکیپ و اورژانس نیز با 46 پایگاه امداد و نجات جاده ای، در طرح امسال همکاری دارند.
فرمانده انتظامی گلستان افزود: اولویت در اجرای این طرح حضور در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است و در بقیه‌ راه ها نیز شرایط تسهیل تردد را فراهم خواهیم‌ کرد.
وی تصریح کرد: موفقیت و خروجی مثبت این‌ طرح‌ نیازمند هم افزایی و تعامل بین دستگاهی با حضور و مشارکت مردم است.
استان گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و یکهزار و 75 روستا زندگی می کنند، طول راه های این استان مرزی افزون بر پنج هزار کیلومتر بزرگراه ، راه اصلی و فرعی وروستایی است که حدود 1900کیلومتر آن کوهستانی و سخت گذر است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز