امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Apple and Google are the top two most valuable brands in wireless tech 300x198 - آمازون با سبقت گرفتن از گوگل و اپل تبدیل به ارزشمندترین برند سال 2019 شدعلم و فناوری جهان- تورکمن نیوز: اگر از کسی در مورد ارزشمندترین برند سال بپرسید، احتمالا نام‌هایی مانند گوگل و اپل مطرح می‌شود. اما بر اساس محاسبات WPP و Kantar شرکت آمازون با ارزش 315 میلیارد دلار لقب ارزشمندترین برند سال را یدک می‌کشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ از آنجایی که این شرکت به عنوان یک فروشگاه محسوب می‌شود، شرکت‌های اپل و گوگل به عنوان ارزشمندترین برندها در دنیای فناوری شناخته شده‌اند. گوگل در سال گذشته این لقب را به خود اختصاص داده بود، اما امسال اپل با ارزش 309.507 میلیارد دلاری در مقایسه با ارزش 309 میلیارد دلاری گوگل، گوی سبقت را از این شرکت ربوده است.

به جز شرکت‌های گفته شده، در حوزه فناوری به نام‌های آشنای دیگری نیز برمی‌خوریم. مایکروسافت با ارزش 251.2 میلیارد دلاری در رده چهارم قرار دارد، فیس‌بوک با 159 میلیارد دلار در مکان ششم، و AT&T با 108 میلیارد دلار ارزش در مکان دهم صد برند برتر در سال 2019 قرار گرفته‌اند. نکته جالب مربوط به پیشرفت مایکروسافت می‌شود که نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است. مجموع شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است؛ این مقدار برای شرکت‌های مخابراتی یک درصد بوده است.

در ادامه لیست شرکت‌های آشنای دیگری از قبیل وریزون در جایگاه یازدهم، Xfinity در جایگاه بیستم، T-Mobile بیست و پنجم، China Mobile بیست و هفتم، اینتل سی و ششم، سامسونگ سی و هشتم، یوتیوب سی و نهم، اینستاگرام چهل و چهارم، ادوبی چهل و پنجم و هواوی چهل و هفتم به چشم می‌خورند. شیائومی با قرار گرفتن در جایگاه هفتاد و چهارم، برای اولین بار وارد صد برند برتر جهان شده است. ارزش اعلام شده در این لیست برای شرکت چینی 19.8 میلیارد دلار است. در میان سریع‌ترین پیشرفت‌ها نیز اینستاگرام با پیشرفت 95 درصدی در جایگاه اول قرار دارد. به موجب همین پیشرفت ارزش حال حاضر این برند 28.2 میلیارد دلار برآورد شده است.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز