امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    27630

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:07 | ۲۴ تیر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Vezarat Keshvar 24T 300x180 - آقای وزیر کشور لطفا به فرماندارانتان بگویید که با شأن وزارتخانه و شعور مردم بازی نکنندیادداشت- ترکمن نیوز- درتاریخ ۳۱ اردیبهشت مطلبی انتقادی در خصوص برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه نوشتم که در بین فضای مجازی و اهالی خونگرم شهرستان مرزی مراوه تپه مورد توجه قرار گرفت.

موضوع از این قرار بود که فرماندار این شهرستان بخاطر ترس از اینکه در صورت جابجایی فرماندار شهرستان ، ساختمان‌ درحال تکمیل شدن فرمانداری بدست فرماندار بعدی افتتاح شود و بخاطر اینکه پرونده افتتاح را بنام خود رقم‌زده و جزء رزومه کاری خود قراردهد بدون اینکه هنوز پروژه را از پیمانکار تحویل بگیرد.

جلسه شورای را درمیان تیر و تخته و نخاله ودر ساختمان بدون وسایل گرمایشی وسرمایشی و بدون پرده در معرض نور جلسه را برگزار نمود که این امر با وجود فضاهای مناسب جلسه وبا امکانات، توهینی به امام جمعه محترم و مسئولین محترم اعضای ‌شورای اداری شهرستان بود.

این جلسه در حالی در محل نامناسب برگزار گردید که در شهرستان فضاهای خیلی مناسبتر دیگری هم وجود داشت که جلسات و همایشهای بزرگتری نیز در ان برگزار میشد.

جناب اقای وزیر، بعداز انتقاد حقیر، فرماندار مراوه تپه در دوم خرداد ، روزی که برای اصلاح طلبان روز افتخار و نماد شفاف سازی، خدمت و صداقت میباشد با استفاده از تصاویر جلسه فوق ،به دروغ، خبر از افتتاح ساختمان فرمانداری را به سایت( کلاله خبر) داد .

این دروغ فرماندار تعجب آور بود چون وقتی در روستاهای دور افتاده ای پروژه کوچکی افتتاح میگردد مدیران استانی ، شهرستانی و بخش حضور یافته و خبر آن انعکاس میابد ولی چطور میشود که یک ساختمان نمایندگی عالی دولت در شهرستان افتتاح گردد ولی هیچ مسئولی ، رسانه ای در آن نباشد.
فرماندار مراوه تپه نباید در روز دوم خرداد به رسانه دروغ میگفت.

بعد از انتقاد مجدد حقیر

دو روز بعد یعنی در روز چهارم خرداد در یکی از سایتهای خبری استان بنام (راه اترک) فرماندار مراوه تپه گفته بود که ساختمان فرمانداری افتتاح نشده است .
از دوم خرداد که خبر افتتاح ساختمان فرمانداری توسط فرماندار مرزی این شهرستان در رسانه انعکاس یافته تاکنون هم خبری از افتتاح ساختمان فوق نبوده و کارمندان عزیز این اداره در ساختمان سابق مشغول بکار میباشند.

جناب آقای وزیر بنظر حقیر، این عمل فرماندار ، اولاً توهین به جایگاه وزارتخانه‌ بوده و باید از طریق استان بررسی میشد و ثانیاً توهین به شعور اهالی نجیب شهرستان مرزی مراوه تپه میباشد.

امید است که به چنین فرماندارانی باید گفته شود که با شأن وزارتخانه و شعور مردم بازی نکنند.دو خبر ضد و نقیض نیز بعنوان گواه بر مدعا تقدیم حضور میگردد. والسلام

 

خبرنگار: عطابردی خانی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز