امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    104728

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    17:26 | ۱۸ آذر ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

دوم هفته هفتم اسبدوانی 1 300x202 - آغاز هفته هفتم کورس پاییزه گنبدکاووس + عکسترکمن نیوز: روز اول هفته هفتم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با شرکت 57 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در روز نخست از هفته هفتم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس 57 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد ثبت نام کردند که از این تعداد 6 رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شد که 51 راس اسب در 6 دور 1000 و 1600 متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که یک میلیارد و 995 میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابکسواران برتر هفته ششم در نظر گرفته شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن +3 ساله در کلاس دو به مسافت 1600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که کمال صالح پور با اسب سان استار  زودتر از خط پایان گذشت و آرمین آق آتابای با اسب یاد دیگجه و کمال دلیجه عطا با اسب یل قیز صوفیان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دوم هفته هفتم اسبدوانی 2 300x202 - آغاز هفته هفتم کورس پاییزه گنبدکاووس + عکس

در دور دوم اسب‌های دوخون 2 ساله در کلاس maiden به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب یل گون نفر نخست از خط پایان گذشت و نیما اونق با اسب روسینا و یونس اورکلی با اسب طوفان نیاز آباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبرد دو ساله در کلاس maiden به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال صالح پور با اسب لاکچری به کسب مقام اول شد و کمال دلیجه عطا  با اسب بلاچو و آق اویلی بشگرد با اسب سکرین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

دوم هفته هفتم اسبدوانی 3 300x202 - آغاز هفته هفتم کورس پاییزه گنبدکاووس + عکس

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون +3 ساله در کلاس 4 به مسافت 1000 متر شکل گرفت که بنیامین جرجانی با اسب پرنسس آلپ زودتر از خط پایان عبور کرد و یونس اورکلی با اسب پرسپولیس و سراج الدین اندروا با اسب آی نوا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های تروبرد +3 ساله در کلاس چهار به مسافت 1000 متر با یکدیگر رقابت کردند که نادر صالح پور با اسب لالاهج نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و یونس اورکلی با اسب دینامیت و کمال دلیجه عطا  با اسب فرناندو نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون +3 ساله در کلاس پنج به مسافت 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد خوجملی با اسب سیمبا موفق به کسب عنوان نخست شد و عبدالحلیم قبادی با اسب بریوبوی و جواد آچاک با اسب تارلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

اول هفته هفتم 2 300x202 - آغاز هفته هفتم کورس پاییزه گنبدکاووس + عکس

چابکسوار برتر:

کمال صالح پور با دو قهرمانی به عنوان چابکسوار برتر معرفی شد.

لیست اسب هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول؛بایداق کهری
دور دوم؛کاپیان فوفو
دور سوم؛سانتامونیکا
دور چهارم؛ماکام
دور پنجم؛
دور ششم؛افسون-کاپیتان استیو

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز