امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

آسفالت روستایی گنبدکاووس 300x205 - آغاز بهره برداری از 40 طرح آسفالت روستایی در گنبدکاووسگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  بهره برداری از آسفالت معابر 40 روستای گنبدکاووس به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و نیز 200 واحد مسکونی روستایی با هزینه 133 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ به نقل ایرنا، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس درسخنانی در مراسم افتتاح این طرح ها که روز سه شنبه به صورت متمرکز در روستای حاجی بالخان از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس برگزار شد،  گفت: آسفالت این تعداد روستا با مشارکت دهیاری ها و از محل قیر رایگان انجام شده است.
ولی الله رضایی افزود: از ابتدای امسال تاکنون مجموعا معابر 60 روستای گنبدکاووس از محل قیر رایگان و مشارکت دهیاران توسط بنیاد مسکن باهزینه 210 میلیارد ریال آسفالت شده که 20 روستا تا قبل از دهه فجر به بهره برداری رسیده بود.
وی اضافه کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا سال قبل، طرح هادی و آسفالت معابر فقط در 50 روستای گنبدکاووس انجام شده بود اما امسال با پیگیری های انجام شده و مساعدت مسئولان وزارت کشور، استان گلستان، فرماندار ویژه و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معابر 60 روستای دیگر نیز به صورت مشارکتی آسفالت شد.
رضایی به دیگر فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گنبدکاووس نیز اشاره کرد و گفت: تهیه طرح هادی برای تمامی 167 روستای این شهرستان، پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به 12 هزار واحد، صدور 18 هزار و 500 جلد سند مالکیت با همکاری ثبت اسناد، احداث 332 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر و پرداخت 180 تا 200 میلیون ریال تسیهلات بلاعوض به خانواده های دارای دو معلول برای احداث مسکن به همراه 250 میلیون ریال تسهیلات بانکی از مهمترین اقدامات این نهاد انقلابی طی سال های اخیر بوده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تبریک دهه فجر گفت: این ایام فرصت مناسبی برای ادارات و نهادها جهت تبیین و ارائه گزارش دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی و دولت های آن به مردم است.
عبدالقدیر کریمی افزود: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته خدمات بسیاری بویژه درحوزه زیرساخت های آب، برق، گاز، مخابرات، مدرسه، راه و خانه بهداشت برای رفاه و آسایش آحاد مختلف مردم درمناطق شهری و روستایی انجام داده که باید قدردان این خدمات باشیم.
وی با ارائه گزارشی از پروژه های افتتاحی و یا طرح هایی که عملیات اجرایی آن در ایام دهه فجر امسال در گنبد آغاز شد، اضافه کرد: در این ایام در مجموع 402 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی با اعتبار 11 هزارو 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 3163 نفر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
کریمی گفت: این تعداد طرح و اعتبار هزینه شده برای آن که فقط هشت هزار و 500 میلیارد ریال آن توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده، درتاریخ شهرستان گنبدکاووس کم سابقه بوده است.
وی تصریح کرد: اعتبارات هزینه شده برای طرح های دهه فجر گنبد 53 درصد کل طرح های این ایام در گلستان و از نظر اشتغال ایجاد شده نیز معادل 47 درصد کل اشتغال دراین استان می باشد.
فرماندار گنبدکاووس با قدردانی از ادارات و نهادها و نیز شوراها و دهیاران گنبدکاووس در ارائه خدمات به مردم و افتتاح طرح های دهه فجر، ادامه داد: این خدمات درسایه وحدت و همدلی مسئولان با مردم و حمایت از بخش خصوصی حاصل شده است.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز