امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

setkooichturkmensnews 14e 300x220 - گنبدکاووس منبع ذخایر طلایی والیبال استگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  مربی سابق تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه گنبدکاووس منبع ذخایر طلایی والیبال است، گفت: قلب والیبال جهان بدون تردید گنبدکاووس خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،  یوتسا ست کوویچ شامگاه یک‌شنبه در مراسم معارفه مدیر استعدادیابی هیئت والیبال و باشگاه ورزشی هاوش گنبدکاووس با اشاره به اینکه بنده با شناختی که از والیبال ایران و شهر گنبدکاووس داشتم به این شهر آمدم، اظهار کرد: من تردیدی ندارم که والیبال گنبدکاووس بر بام افتخارات ایران خواهد ایستاد و بار دیگر افتخارآفرینی‌های خود را تکرار می‌کند.

وی با بیان اینکه گنبدکاووس را نه تنها قلب والیبال ایران بلکه قلب والیبال دنیا می‌دانم، افزود: گنبدکاووس بدون تردید پایتخت والیبال در سرتاسر دنیاست و هر کس می‌خواهد عشق به والیبال را مشاهده کند باید سری به شهر گنبدکاووس بزند.

مربی سابق تیم ملی والیبال کشور با تاکید بر اینکه با توجه به سابقه ذهنی و تجربه خوبی که در ایران داشتم به صورت هدفدار شهر گنبدکاووس را برای فعالیت ورزشی خود در این برهه انتخاب کردم، خاطرنشان کرد: در همین جا از همه مربیان گنبدی می‎خواهم که با تمام قوا در کنار من باشند تا تجارب خود را به یکدیگر منتقل کنیم.

ست کوویچ با اشاره به اینکه مسیر سختی را در پیش رو داریم، ادامه داد: من باور قلبی دارم که می‌توانیم در گنبدکاووس درخشان ظاهر شده و بار دیگر نام گنبدکاووس را بر سر زبان‌ها بیاوریم که در این مسیر نیازمند این هستیم که مردم ما را همراهی کنند.

وی از طراحی مسیری برای آینده والیبال گنبدکاووس خبر داد و گفت: در این مسیر پر پیچ و خم باید از همه ظرفیت‌های موجود در گنبدکاووس استفاده کنیم.

مربی سابق تیم ملی والیبال کشور با بیان اینکه گنبدکاووس منبع ذخایر طلایی والیبال است، تصریح کرد: کار کردن در میان حجم انبوهی بازیکن حرفه‌ای و مربی توانمند در گنبدکاووس بسیار سخت و نفسگیر است.

ست کوییچ با تاکید بر اینکه بنده در کشورهای زیادی حضور داشته‌ام و والیبال آنها را دنبال می‌کنم، افزود: بعید می‌دانم در دنیا نقطه‌ای را پیدا کنید که همچون گنبدکاووس این همه ذخایر طلایی و با ارزش والیبالی که سرشار از استعداد و توانمندی هستند همه و همه در یک نقطه جمع شده باشند./فارس

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://t.me/ITNAnews

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز