امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    5149

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:53 | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

jakarta 25m 300x188 - کاروان 600 نفری ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتااخبار ورزشی-ایتنانیوز-  در ستاد بازی‌های آسیایی 2018 که با حضور مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد در خصوص آماده‌سازی کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 صحبت‌هایی را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل ایران ورزشی، همچنین اصغر رحیمی که ریاست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی را بر عهده دارد صحبت‌هایی را در خصوص تعداد رشته‌ها و مواد شرکت کننده در این بازی‌ها ارائه کرد و اعلام شد کاروان ایران در این بازی‌ها تقریبا 550 تا 600 نفر خواهد بود. کمیته ملی المپیک 30 تیم را در بخش مردان و بانوان در این بازی‌ها شرکت خواهد داد.
اصغر رحیمی رییس ستاد بازی‌های آسیایی درباره این جلسه و تصمیمات گرفته شده در آن می‌گوید: «قرار است در خصوص رشته‌های شرکت کننده از آبان ماه جلسات ما برگزار شود. البته تکلیف برخی رشته‌ها مانند کشتی آزاد، فرنگی، تکواندو و … مشخص است اما در خصوص برخی رشته‌ها باید جمع‌بندی صورت بگیرد تا کاروان را ببندیم.» او ادامه می‌دهد: «بعد از گزارشی که در خصوص بازی‌های داخل سالن ترکمنستان دادم بحث مفصلی روی بازی‌های آسیایی 2015 صورت گرفت و من موضوع پراکندگی مسابقات را در شهرهای مختلف مطرح کردم.» رحیمی همچنین درباره تکلیف سرپرست کاروان ایران نیز اینطور توضیح داد: «فکر می‌کنم کسی که باید در جلسه آذر ماه شرکت کند باید همان شخص سرپرست کاروان ایران باشد چرا که در جلسات شهرها و مناطق برگزاری مسابقات را نشان می‌دهند. در این صورت سرپرست کاروان می‌تواند برنامه‌ریزی کند.»

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز