امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

در هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته برتر کشور:

پیروزی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس برابر شهرداری ورامین

تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز برابر شهرداری ورامین پیروز شد. volleyball 300x203 - پیروزی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس برابر شهرداری ورامین

به گزارش خبرگزاری ترکمن نیوز، در هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته برتر کشور، هاوش گنبدکاووس عصر امروز در سالن المپیک گنبدکاووس به مصاف شهرداری ورامین رفت که در پایان برابر میهمان خود با نتیجه 3 بر یک یه برتری دست یافت.

در این دیدار تیم هاوش گنبدکاووس گیم نخست را 22 بر 25 و ست دوم را 25 بر 23 از آن خود کرد اما در گیم سوم تیم شهرداری ورامین 22 بر 25 پیروز میدان شد و در گیم چهارم تیم هاوش در حالی که 5 امتیاز از میهمان خود عقب بود در رقابتی نزدیک با نتیجه 25 بر 27 به برتری رسید و این مسابقه را 3 بر یک پیروز شد.

این دیدار را شهرداری ورامین با بازیکنانی مانند احسان‌الله شیرکوند، علیرضا بهبودی، محمد محمدکاظم، آندری، مسعود غلامی، آرمین تشکری، آرش تقوی، رحمان داوودی و تیم هاوش گنبدکاووس با بازیکنانی مانند سبحان حمزه، عبدالحمید چوگان، کمال قریشی، متین تکاور، ولی نورمحمدی، آرمین بابایی آغاز کرد.

این دیدار را کیوان عابدزاده به عنوان داور نخست، مرتضی علایی داور دوم قضاوت کردند و آقای حسین پورکاشیان ناظر سازمان لیگ و حمید حق‌بین ناظر کمیته داوران بود.

تیم هاوش گنبدکاووس هم‌اکنون با 5 برد و 10 باخت در جدول 12 تیمی رقابت‌ها در رده یازدهم قرار دارد و در ادامه مسابقات و در هفته شانزدهم، هاوش چهارشنبه آینده میهمان پیکان تهران خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز