امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

قربانقلی حیدرنژاد 300x264 - پیام تسلیت سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در پی درگذشت آخوند قربانقلی حیدرنژادترکمن نیوز:  حجت الاسلام دیلم با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه، محقق، نویسنده، شاعر و ادیب ترکمن ” آخوند قربانقلی حیدر نژاد” مدیر و مدرس مدرسه علوم دینی احمدیه گمیشان را تسلیت عرض نمود.

پیام تسلیت حجت الاسلام دیلم سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به شرح ذیل می باشد:

انالله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر درگذشت عالم دینی فرزانه، محقق، نویسنده، شاعر و ادیب ترکمن ” آخوند قربانقلی حیدر نژاد” مدیر و مدرس مدرسه علوم دینی احمدیه گمیشان را به کلیه مردم ترکمن صحرا، شهرستان گمیشان، استان گلستان و به ویژه به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.
از خداوند متعال برای آن سفر کرده غفران واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می دارم.
مرحوم “آخوند قربانقلی حیدر نژاد” در طول دوران حیات خود در راه تحقق وحدت و تقریب بین امت اسلامی و ترویج زندگی مسالمت آمیز مسلمانان در سایه قرآن کریم و سنت رسول الله (ص) تلاش شایانی داشت.
استاد فقید “آخوند قربانقلی حیدر نژاد” محقق، نویسنده، شاعر، ادیب ترکمن و سخنوری توانا بود و در طول عمر با برکت خود با تالیفات، کتاب ها، سخنرانی ها و پند و اندرزهای خود در راستای ترویج و توسعه سبک زندگی اسلامی در بین مردم منطقه تلاش بسیاری داشت.
ضمن تسلیت مجدد این ضایعه، از خداوند سبحان برای آن عالم گرانقدر طلب علو درجات الهی و برای بازماندگان و به ویژه مردم عزیز اهل سنت گلستان آرزوی صبر جزیل دارم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز