امروز : شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

شورای اسلامی دوره ششم گنبدکاووس 300x213 - پیام تبریک به منتخبین دوره ششم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس+عکسترکمن نیوز:  پس از یک روز حماسی که با حضور باشکوه مردم پای صندوق های اخذ رای رقم خورد 7 نفر از شایستگان و منتخبین مردم شریف گنبدکاووس با آرای مردم انتخاب و معرفی شدند.

متن کامل پیام تبریک به اعضای شورای اسلامی دوره ششم:

 

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

با لطف و یاری خداوند متعال ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با مشارکت پرشور آحاد ملت بزرگوار ایران به خصوص مردم همیشه درصحنه شهرستان گنبدکاووس در کمال صلح و امنیت برگزار شد.

این حماسه سیاسی بی‌نظیر و با شکوه نه‌تنها زمينه‌ساز اقتدار ملي و عقب‌نشيني دشمنان  نظام و انقلاب بوده بلكه راه‌گشاي توسعه و پيشرفت كشور و اعتمادسازي حداكثري ميان مردم و مسئولين خواهد بود.

اينجانب تبريك صميمانه خود را به شما منتخبين مردم در ششمین دوره شوراي اسلامي شهر گنبدکاووس اعلام مي‌دارم و اميدوارم در سايه هم‌افزايي و تعامل متقابل شما ۷ نفر اعضای شورای اسلامی (خادمين منتخب مردم) و شهرداري گنبدکاووس به سمت تحقق توسعه متوازن این شهر در حاشیه مانده استان گلستان پیش روید.

استمرار  موفقيت‌هاي شما را از درگاه حق‌تعالی خواستارم و اميدوارم شوراي ششم تسريع بخش روند عمران، آباداني و پيشرفت شهري گنبدکاووس باشد.

با تقدیم احترام – یاشار نیازی

روابط عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس

و مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن

 

بر اساس گزارش خبرنگار ترکمن نیوز، براساس شمارش آرای انجام شده، پرویز ناصری با ۹ هزار ۳۲۰ رای، رسول پایدار با هفت هزار و ۸۸۷ رای، نبی‌الله آخوندی با ۶ هزار و ۸۳۰ رای، یحیی عباسی با ۶ هزار و ۷۹۰ رای، ناصر بارانی با پنج هزار و ۹۹۳ رای، جمیله بهنام با چهار هزار و ۴۵۴ رای، عبدالرحمان گوگ با سه هزار و ۶۹۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گنبدکاووس انتخاب شدند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز