امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گلستان-ترکمن‌نیوز- استاندار گلستان اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا نگاه مردم و جامعه نسبت به سرمایه گذاری تغییر کرده و بهبود یابد که این موضوع، فقط با بهبود وضعیت اشتغال و رونق تولید تحقق می یابد.

Ostandari 20D 300x164 - همه باید تلاش کنیم تا نگاه جامعه نسبت به سرمایه گذاری بهبود یابد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران،‌ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی عصر سه شنبه در نخستین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری خاطرنشان کرد: همه باید در حوزه توسعه استان دست به دست هم دهیم و شورای گفتگو یکی از اضلاع مهم در یاری رساندن به این بخش است.
وی با بیان اینکه استان گلستان از گذشته به عنوان قطب کشاورزی، دامپروری و تا حدودی گردشگری مطرح بوده است، افزود: باید تلاش شود تا سرمایه گذاران را به این حوزره ها هدایت و موانع موجود در امر سرمایه گذاری را برطرف کنیم.
استاندار گلستان تأکید کرد: باید علاوه بر ترسیم سیمای آب استان، مطالعات جدید و کاربردی در حوزه آب و منابع طبیعی استان انجام شود تا بتوان راه کارهای لازم برای برون رفت از مشکلات را ارائه داد.
هاشمی همچنین بر حضور اعضای شورا در جلسات تأکید و تصریح کرد: افرادی که طبق قانون در این شورا عضو هستند باید شخصا در جلسه شرکت کرده و حضور عالی ترین مقام هر دستگاه در جلسات این شورا الزامی است.
استاندار گلستان از دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خواست تا در جلسه آینده، گزارشی از اقدامات انجام شده در سالهای گذشته تا به امروز و پیشنهادات ارائه شده به شورای کشور ارائه نماید.
وی درپایان گفت: این شورا ظرفیت بسیار مناسبی است که ضمن درد و دل و بیان مشکلات، با ارتباطات اعضای جلسه مشکلات را برطرف می نماید.
لازم به ذکر است؛ شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، بررسی و شناسایی موانع تولید و قوانین دست و پاگیر بر سر راه ارتقا کیفیت و رشد تولید را برعهده دارد تا موانع قانونی را تسهیل نماید.
اعضای این شورا عبارتند از: استاندار، معاون اقتصادی استاندار، رییس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان جهادکشاورزی، رییس یکی از بانکهای تخصصی، و با توجه به دستور جلسه، عالی ترین مقام اجرایی دستگاه مرتبط با موضوع ؛ دونفر از قوه قضاییه شامل مدیرکل دادگستری و دادستان مرکز استان؛ حداکثر 4 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ترجیحا عضو یکی از کمیسیون های تعریف شده در قانون، دبیر اتاق تعاون، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، رییس انجمن های صنفی و 8 نفر از نمایندگان بخش خصوصی.

گردآوری: گروه خبری ترکمن‌نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز