امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    14340

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:30 | ۰۳ فروردین ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Mirzaei 3E 300x209 - نخستین آزمايشگاه آناليز موادمخدر در گلستان راه اندازی شداجتماعی-ترکمن‌نیوز- جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از افتتاح نخستین آزمایشگاه تشخیص و آنالیز موادمخدر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مرتضی میرزایی جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر در گلستان صبح امروز در حاشیه افتتاح آزمایشگاه تشخیص و آنالیز موادمخدر فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: یکی از اولویت‌‎های ناجا در حوزه انجام وظایف خود، موضوع مبارزه با مواد مخدر است.

میرزایی افزود: یکی از راهکار‌های موفقیت پلیس در این راستا، توسعه و پیشرفت امکانات و تجهیزات لازم است که افتتاح این آزمایشگاه به عنوان نخستین آزمایشگاه تشخیص و آنالیز مواد مخدر در استان گلستان که با تلاش فرماندهی انتظامی استان مورد بهره برداری قرار گرفته است می‌تواند انتظامی استان را در حوزه برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر کمک کند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: امسال استان گلستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، با کشف نخستین محموله، نخستین چراغ عملکرد پلیس موادمخدر را روشن کرده و با کشف بیش از ۲ تن موادمخدر از نوع حشیش و تریاک، نشان داد اقدامات پلیس در هیچ زمان و لحظه‌ای تعطیل نخواهد شد.

سردار میرزایی به کشفیات سال گذشته اشاره کرد و گفت: در مجموع در سال ۹۶ در کشور بالغ بر ۷۲۰ تن انواع موادمخدر کشف شد که نسبت به سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان نیز در این مراسم گفت: استان گلستان به طور قطع محل امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود و پلیس با هوشیاری با عاملان توزیع مواد مخدر برخورد قاطع خواهد کرد.

جاویدان ادامه داد: در سال ۹۶ در استان گلستان بیش از ۷ تن انواع موادمخدر کشف شده که در نوع خود بی‌سابقه بوده و نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۵۴ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: در ابتدای سال جاری نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان موفق شد بیش از ۲ تن ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش را پس از یک هفته کار اطلاعاتی و پلیسی کشف کند که در همین راستا ۳ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

گردآوری: گروه خبری ترکمن‌نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز