امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    83828

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:30 | ۱۴ مهر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

تردد به سمت مرزها در ایام اربعین 300x209 - ممنوعیت تردد به سمت مرزها در ایام اربعین/ لزوم عمل به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کروناترکمن نیوز:  فرمانده انتظامی استان گلستان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، گفت: هر ساله در چنین روزهایی عاشقان حضرت از سراسر دنیا خود را به کربلای معلی می رساندند و این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار می شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سرهنگ “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرزها بسته هستند و هیچ گونه ترددی در آنها صورت نمی گیرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، این توفیق نصیب ما شود تا در سال های آینده خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: توصیه پلیس این است که زائران محترم به سمت مرزها حرکت نکنند چرا که با ممانعت همکاران ما در نیروی انتظامی مواجه می شوند؛ البته بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” و اعلام رسمی برگزار نشدن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) بحمدالله مردم همکاری خوبی داشتند و هیچ گونه ترددی در مرزها صورت نگرفته است.

سرهنگ دادگر گفت: همچنین هر ساله در چنین روزهایی مردم ولایتمدار و محبان اهل بیت (ع) در گلستان با راه اندازی کاروان هایی با پای پیاده به سمت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع) حرکت می کردند که این مراسم نیز با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان، برگزار نخواهد شد لذا در این خصوص نیز از همه مردم شریف استان تقاضای همکاری داریم.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان بیان داشت: به شهروندان محترم توصیه می کنیم به جوسازی عده ای از افراد که با برنامه ریزی های هدفمند قصد تحریک مردم و تشویق آنان به نقض مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص راهپیمایی اربعین دارند توجه نکنند و پلیس نیز با اینگونه شایعه سازان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز