امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

torabi namaz jome1 300x200 - مطالبه گری اصل مهم در تحقق خواست های انقلاب و رهبری استگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تاکید برضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی در ادارات و نهادها، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم، امید را در مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب و آینده آن زنده نگه می دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه گنبدکاووس افزود: امروز دشمنان تلاش دارند تا یاس و ناامیدی را در مردم نسبت به انقلاب، خدمات و موفقیت های آن ایجاد نمایند.
وی افزود: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف داشته و منشاء تحولات منطقه بوده است که بایستی آنها را برای مردم تبیین کنیم.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: برای ادامه مسیر تحول گرایی انقلاب و نیز در راستای خواست های انقلاب و رهبری که بعضا تحقق آن در بسیاری از ادارات و نهادها روی زمین مانده، باید بیش از پیش تلاش شود.
وی، مطالبه گری را اصل مهم در تحقق خواست های انقلاب و رهبری دانست و تصریح کرد: یک ایراد مردم انقلابی ما این است که تحولات انقلاب و خواسته های آن را تبدیل به مطالبه عمومی نمی کنند.
خطیب جمعه گنبدکاووس ادامه داد: اگر خواست های انقلاب و رهبری تبدیل به یک مطالبه عمومی شود، از فسادها و رانت های بسیاری در کشور جلوگیری می شود.
حجت الاسلام ترابی تاکید کرد: مطالبه گری و بیان توقعات که از دستاوردهای انقلاب است، بایستی مورد توجه جدی مردم و انقلابیون بویژه در دانشگاه ها قرار گیرد.
وی، ادامه راه امام راحل را از دیگر نیازهای امروز جامعه دانست و گفت: راه بنیانگذار جمهوری اسلامی که راهی روشن است، همان حضور مردم در صحنه، حفظ روحیه استکبار ستیزی و نظم و انضباط حزب اللهی است.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: راه امام بر خلاف نظر برخی ها که آن را راه جنگ طلبی و تهاجمی می دانند نبوده و راه خداخواهی، عدالت محوری و حاکمیت دستورات اسلام ناب محمدی (ص) است که برای تحقق آن بایستی هزینه پرداخت نماییم.
وی تصریح کرد: امروز برخی دانشگاهیان ما به جای نوشتن مقالاتی که برگرفته از اندیشه و نظرات غربی است بایستی مقالاتی در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بنویسند تا نقشه دشمنان را در ایجاد یاس و نا امیدی در مردم، خنثی کنند.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین برضرورت تقویت روحیه انقلابی و جهادی در ادارات و نهادها با هدف خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: استان گلستان درحوزه دامپروری ظرفیت زیادی دارد اما این ظرفیت ها کمتر ازسوی متولیان مورد توجه و تبلیغ قرار گرفته است.
حجت الاسلام ترابی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر فضای مجازی بویژه اینستاگرام توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: محتویات این فضای افسار گسیخته به عنوان ستون پنجم دشمن، علیه ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی عمل می کند که باید در راستای منویات رهبری انقلاب، نظارت بیشتری بر آن صورت گیرد.

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز

https://turkmensnews.com

منبع:Irna

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز