امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    479

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    6:56 | ۰۴ شهریور ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

teyyargh 4sh 300x192 - محور فعالیت شورای اسلامی شهر باید مردم باشنداخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز-  نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محور فعالیت شورای اسلامی شهر باید مردم باشند، گفت: نگاه‌های قومیتی و سیاسی را وارد شورا نکنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  قره‌جه طیار در گفت‌و‌گو با خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس پیرامون شروع به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و آغاز فصل جدید از ارائه خدمات به مردم، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر محل و بستری است برای ادای دین نمایندگان منتخب در شهر و روستا به مردم تا با خدماتی ماندگار برکات نظام و انقلاب را به منصه ظهور برسانند و روح امید را در مردم زنده کنند.

وی با بیان اینکه همه افراد راه یافته به شورای اسلامی شهر و یا روستا به طور قطع دارای سلایق و گرایش‌های سیاسی، گروهی، قومیتی و جناحی هستند، افزود: آنچه رمز موفقیت شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهد بود عدم توجه به این سلایق و گرایشات شخصی به ویژه مسائل و نگاه‌های قومیتی و سیاسی است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر باید یک نهاد با هویت خدمتگذار باشد، خاطرنشان کرد: تبدیل شورای شهر به یک نهادی که در خدمت منافع یک فرد، گروه، جناح و یا قومیت باشد آن را از رسالت‌های اصلی‌اش که خدمتگذار و رفع مشکلات مردم است دور خواهد کرد.

قرجه طیار با تقدیر از اعضای شورای اسلامی چهارم شهر گنبدکاووس، ادامه داد: انصافا شهردار محترم و اعضای شورای سابق در طی دوره چهارم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس زحمات بسیاری را کشیدند و نشان دادند با اتحاد و همدلی می‌توان گام‌های موثری در راستای توسعه شهر برداشت.

وی بر لزوم توجه به نیازهای اساسی مردم در سطح شهر تاکید کرد و گفت: نمایندگان منتخب مردم در شورای اسلامی دوره پنجم شهر گنبدکاووس در طول این چهارسال طوری عمل کنند که در پایان دوره شرمنده مردم عزیز شهر و وجدان خود نباشند و مطمئن باشند رضایت خداوند متعال هم در رضایت مردم از آنها نهفته است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گنبدکاووس همواره مهد و پایتخت وحدت اسلامی در دنیا بوده است، اضافه کرد: همه مردم و مسوولان باید به گونه‌ای رفتار کنند که نقشه‌های شوم و پلید دشمنان در اختلاف‌افکنی میان اقوام و مذهب مردم خنثی شده و روز به روز بر وحدت و برادری در میان اقشار مردم افزوده شود.

قرجه طیار حضور نمایندگانی از همه قومیت‌ها و سلایق سیاسی در ترکیب شورا را یک فرصت برای شهر گنبدکاووس دانست و افزود: نباید بگذاریم اختلاف سلیقه‌ها در میان اعضای شورا آنها را از مسیر اصلی خدمتگزاری منحرف کرده و از ریل مردم محوری و توجه به نیازهای آنها دور کند.

گفتنی است بر خلاف شورای چهارم شهر گنبدکاووس که همه 11 تن عضو شورا از یک قومیت و با تفکر سیاسی مشابه بودند در این دوره ترکیب شورای شهر گنبدکاووس از همه اقوام و مذاهب و حتی با حضور نمایندگانی از هر دو طیف اصول‌گرا و اصلاح‌طلب شکل گرفته است.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: golestan.farsnews.com

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز