امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    5183

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    18:12 | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

halal 25m 300x300 - محصولات حلال ایران به بازار کشورهای مشترک‌المنافع معرفی می‌شوداخبار اقتصادی-ایتنانیوز-  محصولات تولیدی حلال ایران در پانزده رشته صنعتی، به بازار کشورهای مشترک‌المنافع معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل مهر، حسن مرتجی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: اهمیت بازار محصولات حلال هم که یکی دیگر از موضوعات نمایشگاهی در ترکمنستان است، اکنون برای اغلب کشورهای پیشرفته اروپایی روشن شده است؛ به نحوی که اکنون دامنه فراگیری برند”حلال” از صنایع غذایی فراتر رفته و حتی شامل صنعت بانک و بیمه هم می شود.

وی، از معرفی توانمندی‌های تولیدی ایران در بیش از ۱۵ رشته صنعتی خبر داد و گفت: زمستان امسال، محصولات و کالاهای پانزده رشته صنعتی ایران در قالب نمایشگاهی در ترکمنستان، به کشورهای مشترک‌المنافع معرفی خواهد شد که بر این اساس، تولیدکنندگان، تجار و صادرکنندگان کالاهای مختلف صنعتی، از هم اینک برنامه‌ریزی خود را برای حضور در این رویداد بین‌المللی که از از ۱۱ تا ۱۳ بهمن امسال در مرکز نمایشگاهی عشق آباد (ترکمنستان) برپا خواهد شد، آماده کرده اند. ‌

به گفته وی، در این نمایشگاه ها، صدها تولیدکننده و بازرگان از کشورهای روسیه، اوکراین، بلاروس، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان، صربستان، بوسنی، امارات متحده عربی، نیجریه، کانادا، بلژیک، چین، افغانستان، پاکستان و ترکیه حضور دارند و تولیدکنندگان ایرانی هم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، ساختمان، آب و فاضلاب، برق، انرژی، نساجی و چرم، خودرو، صنایع سنگین و صنایع تکمیلی در فضایی بالغ بر ۵ هزار متر مربع سالن اختصاصی حضور خواهند داشت. همچنین در نمایشگاهMOTOR SHOW هم صنایع خودروسازی، قطعه سازی، صنایع ریلی و تمامی ملزومات این بخش شرکت خواهند کرد که فرصت بسیار خوبی برای نمایش توانمندی های تولیدی ایران در این حوزه ها است.

 

گردآوری:گروه خبر ایتنانیوز

https://telegram.me/ITNANews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز