امروز : چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

احمد ابوالقاسمی ترکمن نیوز 300x188 - قاریان نوجوان گنبدکاووس مستعد حضور در عرصه‌های جهانی+مصاحبهترکمن نیوز: استاد و قاری بین المللی کشوری گفت: اکثر طلبه‌های نوجوان و جوان گنبدکاووس استعداد حضور در عرصه‌های جهانی را دارا هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   استاد حاج احمد ابوالقاسمی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: : با سرمایه گذاری ويژه روی قاریان مستعد این منطقه می‌توان در استان، کشور و جهان به عنوان قاریان برتر از آنها استفاده کرد.

وی با تاکید بر توصیه‌های پیامبر اکرم مبنی بر قرائت زیبای قرآن افزود: قرائت شیوا و زیبای قرآن عامل مهمی در ایجاد علاقمندی و اشتیاق مردم به شنیدن آیات کلام الله مجید بوده و بیشتر شنیدن قرآن نیز موجب حفظ قرآن خواهد شد که تاثیر خوبی در زندگی اجتماعی و دینی مردم دارد.

استاد ابوالقاسمی با اشاره بر اولین حضورشان در استان گلستان، خاطرنشان کرد: نخستین دوره کارگاه آموزش تخصصی قرآن کریم است که با دعوت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این استان و در جمع طلاب و قاریان جوان گنبدکاووس برگزار می‌شود و در این دوره آموزشی دو روزه به ذکر مهم ترین عناوین و مباحث تخصصی پرداخته شد و برای ادامه آموزش به صورت جزئی‌تر، نیازمند جلسات تخصصی بیشتری است.

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین «نورعلی دیلم» زئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برای جمعی از طلاب نوجوان و جوان دارالقرآن امام شاطبی گنبدکاووس در مسجد حاج آخوند طلابی برگزار شد.

گزارش از: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز