امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گلستان ترکمن نیوز 300x202 - فیلم/زنگانه: عمده مطالبات مردم گلستان در سفر رئیس جمهور به استان احصاء شده استترکمن نیوز – استاندار گلستان گفت: عمده مطالبات مردم گلستان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سفر رئیس جمهور به استان که تا 2 هفته آینده خواهد بود احصاء شده است..

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ «علی‌محمد زنگانه» در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بودجه استان گلستان در سال ۱۴۰۱ در اعتبارات تملک دارایی بیش از ۷۰درصد افزایش داشته و از نظر جذب اعتبارات تملک دارایی استان پنجم کشور هستیم، در خصوص اعتبارات هزینه‌ای نیز رشد خوبی داشتیم و در رتبه هشتم قرار گرفتیم.

وی افزود: اعتبارات وابسته به منابع عمومی هرچقدر هم رشد کنند باز هم نمی‌توانند به مراد مطلوب برسانند، چون ظرفیت خزانه کشور با محدودیت مواجه است. به طور مثال اگر بخواهیم زیرساخت‌های لازم در حوزه سلامت را ارتقا دهیم منابع و بودجه برای کل کشور سه هزار میلیارد تومان است.

زنگانه با بیان اینکه باید واقع‌بین باشیم، افزود: باید به دنبال ایجاد ظرفیت‌ها و منابع جدید برویم که یکی از آن‌ها استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی‌های استان از طریق سفر پربرکت ریاست جمهوری به استان گلستان رفع خواهد شد و تا حد امکان مضیقه‌ها و محدودیت‌های استان را در لایحه‌ به عنوان مکمل رفع چالش‌ها، مشکلات و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان قرار دادیم که نزدیک به هزار و دویست پروژه می‌شود.

استاندار گلستان ادامه افزود: خبر خوب را نیز از زبان رئیس جمهوری در سفر احتمالی ایشان که در ده روز آینده اتفاق خواهد افتاد خواهیم شنید.

وی خاطرنشان کرد: در اعتبارات و پروژه‌های سفر که اعتبارات آن تصویب شده چند برابر استان‌های دیگر بودجه تخصیص دهیم و با توجه به دولت خدمتگزار پروژه‌های مختلف تعریف شده است و در سفر آیت‌ا… رئیسی خبرهای خوبی خواهیم شنید.

علی‌محمد زنگانه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی را اولویت پروژه‌های استان دانست و گفت: برای جبران بخشی از عقب‌افتادگی‌های استان بخش های متنوع در زیرساخت‌ها مانند: آب، نیرو، راه، بهداشت و درمان، ورزش و … به انجام خواهد رسید.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز