امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    91018

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:01 | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

شهرداران 1 - فرمانداری‌ها مصوبات شوراها در ماه‌های پایانی دور پنجم را بررسی کنندترکمن نیوز:  استاندار گلستان گفت: به فرمانداری ها توصیه شده مصوبات شوراها در ماه های پایانی دور پنجم با دقت بررسی کنند تا مبادا شائبه جانبداری مطرح شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   هادی حق شناس در گردهمایی شهرداران سراسر استان و شورای سازمان های پسماند و همیاری شهرداری ها ضمن تقدیر از تلاش های شهرداران, تصریح کرد: توجه به درختکاری و بهبود فضای سبز شهری توسط شهرداری ها می تواند در روحیه و نشاط شهروندان موثر باشد.

وی گفت: اگرچه به دلیل شیوع کرونا عملاً مسافرت ها تعطیل است اما آذین بندی , پاک سازی, رنگ آمیزی شهرها برای ایام نوروز موجب افزایش روحیه شهروندان می شود.
حق شناس ادامه داد: در انتخابات پیش رو شهرداران نباید به نفع یا علیه کسی حضور یابند و باید توجه داشته باشند که مبادا دچار خسارت دنیوی و اخروی شود.
وی یادآور شد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در انتخابات همه باید در ایجاد مشارکت حداکثری تلاش کنند.
حق شناس افزود: باید مبنای اقدام شهرداران اجرای قانون و انجام وظایف محوله باشد.
وی خاطر نشان کرد: به فرمانداری ها توصیه شده مصوبات شوراها در ماه های پایانی دور پنجم با دقت بررسی کنند تا مبادا شائبه جانبداری مطرح شود.
حق شناسبا اشاره به اهمیت برخی موضوعات در بهبود کیفیت زندگی در شهرها و روستاها اظهار کرد:  تفکیک زباله از مبدا توسعه و بهبود کیفیت محیط زیست شهری را به دنبال دارد و همچنین می تواند منجر به تولید درآمد نیز شود.
لازم به ذکر است در این گردهمایی مهمترین دستورات مربوط به سازمان های همیاری شهرداری ها و پسماند استان مصوب شود.
گفتنی است در ابتدای جلسه مهندس خلیلی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گزارشی از فعالیت شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان طی سال ۹۹ ارائه کرد و افزود: در سال جاری ۱۵۸ پروژه شهرداری های استان با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان افتتاح  و همچنین ۴۷ پروژه شهرداری های استان با اعتبار ۱۳۶ میلیارد تومان کلنگ شده است و در واقع ۴۶۰ میلیارد تومان معادل ۴۶ درصد بودجه شهرداری ها در سالجاری به افتتاحات تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی اداره کل حراست های استان , حراست شهرداری های استان رتبه اول را کسب کرده است.
گفتنی است گلستان دارای ۳۴ شهرداری است.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز