امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ab 29a 300x169 - عملیات حفاری 2 حلقه چاه اب شرب در روستای کرند گنبد کاووس آغاز شدگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  حسینی مدیر آبفای گنبد کاووس از اغاز عملیات حفاری 2 حلقه چاه اب شرب در روستای کرند با اعتباری بالغ بر3478 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمنهای ایران،  سید مهدی حسینی مدیر امور آبفار شهرستان گنبد کاووس با اعلام این خبر افزود : با توجه به اینکه تامین آب شرب مردم روستای کرند از طریق ناوگان آبرسانی صورت می گرفت این مدیریت در جهت رفع این مشکل با آغاز عملیات حفاری 2 حلقه چاه در این روستا و آغاز اجرای تصفیه خانه در آن منطقه و با اجرای خطوط انتقال از چاه های مذکور تا تصفیه خانه و به مخازن روستای هوتن و کرند به طول 8 کیلومتر مشکل آب شرب در این روستاها برطرف خواهد شد.
وی اظهار داشت: با تخصیص به موقع اعتبارات 2166 خانوار با جمعیتی بالغ بر 9747 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.
لازم به ذکر است با اتمام عملیات حفر چاه و احداث تصفیه خانه و نصب شیر برداشت آب در روستا علاوه بر رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای هوتن و کرند، از طریق ناوگان آبرسانی سیار مسافت کوتاهتری را برای آبرسانی به 12 روستای نوار مرز خواهند داشت./جوان آنلاین

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز