امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان:

علما پناهگاه مردم و جامعه هستند

  • کد خبر :

    25556

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    23:40 | ۰۶ تیر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

photo ۲۰۱۸ ۰۶ ۲۷ ۱۶ ۳۶ ۵۱ 300x248 - علما پناهگاه مردم و جامعه هستندگرگان– ترکمن نیوز- نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، صبح سه‌شنبه در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ 230 گرگان تبلیغ اظهار کرد: اکنون عرصه تبلیغ بسیار مهمی است و مبلغان نقش مهمی برعهده‌دارند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی با اشاره به اینکه مبلغان راستین الهی فقط در مسیر خداوند متعال گام برمی‌دارند و هیچ تلاشی جز این ندارند، افزود: مبلغان با تکیه‌بر دین خدا در جامعه فعالیت می‌کنند که این بسیار ارزنده است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تبلیغ کار آسانی نیست، تبلیغ را جهاد افضل دانست و گفت: امروز ایستادن در مقابل دیکتاتورها و سخن حق را فریاد کردن هزینه‌بر است، کسانی که کار تبلیغ را برعهده‌دارند جز خدا از هیچ‌کس نمی‌ترسند و همه را به قیام در راه خدا دعوت می‌کنند.

حسینی خراسانی با بیان اینکه با جدال نمی‌توان فردی را به دین خدا دعوت کرد، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که با جدال فقط می‌توان فرد را از گردونه خارج کرد.

وی افزود: به نقل از ائمه معصوم علمای که پناه گاه و باعث سودآوری جامعه و مردم باشند و بتوانند از مطالبات به‌حق مردم دفاع کنند برتر از ۷۰ هزار عابد است.

وی تصریح کرد: روحانی که بتواند با ترویج ۴۰ حدیث از زندگی مردم گره‌گشایی کند، به معیشت مردم سامان بخشد، عدالت و امنیت اجتماعی را حاکم کند و نشر دهد در روز قیامت به‌عنوان عالم فقیه محشورخواهد شد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روحانیت موردنیاز مردم است، گفت: مردمی که دین را پذیرفتند و این دین توسط روحانیت تدوین می‌شود هرگز بدون این قشر نمی‌توانند زندگی کنند.

 

خبرنگار: عزیزی مقدم

لینک عضویت کانال تلگرام

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز