امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

11 165 300x181 - عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس شد+عکساخبار والیبالتورکمن نیوز: پیشکسوت ترکمن والیبال گنبدکاووس برای هدایت تیم شهرداری گنبد در فصل آینده رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در جلسه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس عظیم جزیده با موافقت اکثریت اعضاء به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد برای فصل آتی انتخاب شد.

تیم والیبال گنبد از آخرین تیم‌هایی است که تکلیف سرمربی فصل آینده خود را مشخص کرده و حالا جزیده برای جذب بازیکنان مدنظرش خیلی زود باید وارد بازار نقل و انتقالات شود.

لازم به ذکر است که تیم والیبال شهرداری گنبد سال گذشته در اولین سال حضورش تصمیم گرفته بود با تشکیل کمیته فنی سرمربی خود را انتخاب کند که با واکنشهای متفاوتی به همراه بود.

عظیم جزیده پیشکسوت والیبال ترکمن صحرا؛ سرمربی تیم جواهری گنبد، سرمربی تیم تعاون گنبدکاووس، کمک مربی تیم ملی والیبال جوانان کشور، بازی در تیم ملی والیبال را در کارنامه خود دارد.

در سال های گذشته رامین بابایی یکی دیگر از مربیان خوب والیبال و از بازیکنان حرفه ای همواره به عنوان کمک مربی و تمرین دهنده با همراهی طاهر آزمون مربی و مدیر فنی و همچنین عبدالجبار دولو به عنوان بدنساز در کنار عظیم جزیده وی را در پیشبرد والیبال گنبد همراهی میکردند.

باید منتظر بود امسال و در این دوره از مسابقات سوپر لیگ والیبال جزیده چه کسانی را به عنوان یاران خود در هدایت تیم شهرداری گنبد به پایتخت والیبال ایران معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز