امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    42655

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:37 | ۰۷ دی ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

بازدید 3 300x202 - صندوق کارآفرینی امید اعتبار تسهیلات شهرستان گنبدکاووس افزایش دهد+تصاویرگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اشتغال و بیکاری از دغدغه های مسئولین و از تاکیدات رهبری است گفت: صندوق کارآفرینی امید ظرفیت های خوبی در این زمینه ایجاد کرده که نیازمند ارائه و شناساندن این تسهیلات به مردم، به خصوص مناطق محروم مرزنشین و روستایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، قرجه طیار روز پنجشنبه در کارگاه توانمندسازی فعالان حوزه رودوزی سنتی (سوزن دوزی) استان گلستان در گنبدکاووس گفت: از شوراها و دهیاران برای شناسایی ظرفیت هایی که از طریق وزارت رفاه و صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال در اختیار مردم قرار داده شده استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های خوبی در شهرستان گنبدکاووس درجهت صنایع دستی و اشتغالزایی وجود دارد گفت: از صندوق کارآفرینی امید کشور انتظار دارم این شهرستان را ویژه تر بینند و تسهیلات بیشتری در اختیار شعبه خود در این شهرستان قرار دهد.

نماینده مردم گنبدکاووس در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم برای بازار فروش صنایع دستی در گنبدکاووس کارهای خوبی توسط صندوق کارآفرینی امید انجام بشود.

بازدید 1 300x202 - صندوق کارآفرینی امید اعتبار تسهیلات شهرستان گنبدکاووس افزایش دهد+تصاویر

براساس گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: کارگاه توانمندسازی  با حضور قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس و بخش محروم داشلی برون در مجلس، اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید کشور،  فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، مدیر کل میراث فرهنگی، تنی چند از مسئولین استانی و کشوری در جمع فعالین حوزه رودوزی و صنایع دستی گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

دراین مراسم به صورت نمادین از تابلو مرکز تخصصی رودوزی سنتی گلستان در گنبدکاووس رونمایی و از برخی هنرمندان برتر این بخش نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در حاشیه برگزاری این کارگاه، نمایشگاهی از فعالیت‌های بانوان شهرستان در حوزه صنایع دستی به ویژه رودوزی و سوزن‌دوزی در راستا به نمایش گذاشتن قابلیت‌ها و توانمندی‌های زنان این حوزه برپا شد.

قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون در خاتمه مراسم همراه با سایر مسئولین از نمایشگاه صنایع دستی که با حمایت صندوق کارآفرینی امید تشکیل شده بود بازدید به عمل آورد.

گزارش از: یاشار نیازی

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز